Reply
Music Lover
llevamesatan
Registered: ‎04-07-2013

No se reproduce ningún tipo de canción.

De unos días para acá no se reproduce ninguna canción, el sonido la mi lap está bien, pero simplemente no se reproduce nada, es decir, la barra del tiempo de la canción ni siquiera se mueve, me pasa con todas las aplicaciones de música, pero en el web player sí me funciona bien. QUÉ HAGO.

Peter
Kudos: 11,162
Solutions: 3,117
Registered: ‎03-07-2012

Re: No se reproduce ningún tipo de canción.

Hey! :) 

Sorry for the english reply! 

If its happening with all music applications that points most likely to a driver issue in my books. Can you make sure the correct sound device is selected as default (on Windows) in Control Panel > Sound and updating your sound card drivers, normally using Windows update or direct from your computer makers website is a good option!

Peter

Peter
Spotify Community Yoda and Bug Whisperer

Spotify Last.FM Twitter spoti.fi/meetpeter

If this post was helpful, please add kudos below!

Music Lover
llevamesatan
Registered: ‎04-07-2013

Ya he intentado eso, hasta volví a instalar el codec de audio. Spotify web player me funciona bien, al igual que el sonido en cualquier otra página web, el problema es en las aplicaciones de escritorio.

Music Fan
llink
Registered: ‎11-03-2014

Prueba a cerrar el navegador, si estas utilizando el flash player en el navegador por ejemplo viendo un video en youtube y a la vez intentar reproducir en aplicacion de escritorio, como es spotify, aveces puede aver conflicto de sonido, con skype también pasa.

Announcements

Want to be a Rock Star?
Read about our Rock Star Program.
If you'd like to join, please make sure you read the attached pdf file and fill out this form:
Please log in (or register) to see the link.

Did you know?

More

Please bear in mind that the Community is not an official Spotify support service. It's a place where we all help each other, whether we work for Spotify or not. So please use your discretion when using the forum.