Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Can't suscribe Spotify Family in Argentina (It should be possible)

Can't suscribe Spotify Family in Argentina (It should be possible)

Hi, Spotify Argentina had recently made some changes in it's base price, from 36 argentinian pesos to 69. As I was an old Spotify user I was assured that I was going to be charged the original price for another six months. However I decided to got Spotify Family since some other members of my family are interested in getting an account.

 

Now when I went to suscribe to the Family service (which should be available in Argentina as they're publiciting it and even has price in Argentinian pesos), it says it's all ok but then I want to invite my family to it and says that my account has no family account suscribed to. Moreover, I appear as a free Spotify account (although they've already charged me the month of July) and when I want to do all the process again I first have to change my account to a premium one (as it its marked as free) which makes the charge me more (even though I was assure to be charged the same price for six more months) and if I try to do again the upgrade of the plan to have a Family account it again says I am in a free spotify account.

 

Anyone has any idea what's up with this?

 

Thank you for your time!

Reply
1 Reply

Hola, Spotify Argentina había hecho recientemente algunos cambios en su precio de base, a partir de 36 pesos argentinos a 69. Como yo era un viejo usuario de Spotify me aseguró que iba a ser cargado el precio original por otros seis meses. Sin embargo, decidí conseguido Spotify familia ya algunos otros miembros de mi familia están interesados ​​en obtener una cuenta. Ahora, cuando fui a suscribirse al servicio de la familia (que debería estar disponible en Argentina a medida que se publiciting e incluso tiene precio en pesos argentinos), se dice que es todo bien, pero entonces yo quiero invitar a mi familia a ella y dice que mi cuenta no tiene en cuenta la familia suscripto a. Por otra parte, aparece como una cuenta gratuita de Spotify (aunque ya me han cobrado el mes de julio) y cuando quiero hacer todo el proceso de nuevo por primera vez tener que cambiar mi cuenta a una prima (ya que su marca como libre ) que hace que la carga de mí más (a pesar de que yo era aseguren a ser cargado el mismo precio por otros seis meses) y si trato de hacer de nuevo la actualización del plan de tener una cuenta de la familia de nuevo dice que estoy en una spotify gratis cuenta. Alguien tiene alguna idea de lo que pasa con esto?

Suggested posts