Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

2 profielen, 2 betalingen, 1 account

2 profielen, 2 betalingen, 1 account

Een ingewikkelde vraag, zo omschrijf ik het. Ik betaal al maanden voor spotify zonder dat ik dat wil. Maar mijn abbonement kan niet worden opgezegd. Als ik inlog met mijn email en mijn eigen wachtwoord komt ik op een het account van mijn stiefvader. Zijn email adress staat daar, zijn gebruikersnaam, zijn geboorte datum maar wel met mijn profiel foto. Dit gebeurd ook wanneer ik via mijn facebook inlog. Hij logt in met zijn gegevens of facebook en komt terecht op dit zelfde account. Zijn account met weer mijn foto/ Wij betalen allebei elke maand voor spotify maar op een of andere manier op het zelfde account.

Als hij op spotify zit word ik eruit gegooit. Zo betalen we allebei maar kunnen we niet tegelijk luisteren. Als ik dit abonement wil opzeggen staat er:Je abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN. Benader KPN voor vragen over je abonnement. Maar ik zit niet bij kpn en de betalings regeling gaat via mijn eigen rekening. 
Mijn stiefvader heeft wel een abonement bij KPN maar deze spotify zit inbegrepen in zijn telefoon abonement. 

Mijn vraag nu! Hoe kan ik mijn abonement opzeggen? 

Schermafbeelding 2017-12-27 om 13.10.23.png
Reply
0 Replies

Suggested posts

Let's introduce ourselves!

Hey there you,   Yeah, you! 😁   Welcome - we're glad you joined the Spotify Community!   While you here, let's have a fun game and get…

ModeratorStaff / Moderator/ 4 years ago  in Social & Random