Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

3 maanden 0.99 cent

3 maanden 0.99 cent

Heey,

Ik had voor mijn moeder 2 weken terug voor 0.99 cent 3 maanden premium gekocht.

Dat wilde ik daarna ook voor mezelf , ik had nog 0.99 cent op PayPal over. Dat probeerde ik maar steeds als ik op betalen klikte ging die laden en werd ik zonder melding teruggestuurd naar mijn betalingskeuze pagina.

Nu is de aanbieding over maar ik wil toch graag mijn 3 maanden voor 0.99.

Reply
5 Replies

Hey @Basclay! Welkom bij de community!

Om misbruik te voorkomen kan je maar èèn keer gebruikmaken van een aanbieding. Je kan je PayPal niet nogmaals gebruiken voor deze aanbieding. Het spijt me, maar je komt niet in aanmerking voor deze aanbieding. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Heey,

Waarom kreeg ik daar geen melding van? Dan had ik de PayPal van mijn broer wel gebruikt. Ik heb heel lang gewacht op de aanbieding van 3 maanden voor 0.99 cent en nu kan het niet meer.. Als ik een melding kreeg dat je er maar 1 per PayPal account mocht dan had ik het wel anders opgelost..

Hey @Basclay

Hier staan de voorwaarden van deze aanbieding, je kunt zoals daar wordt aangegeven helaas maar één keer gebruik maken van het introductie aanbod. Ik zal je feedback doorgeven aan de juiste teams. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

Fijne dag! 🙂

HuboSpotify Star

Ik zie het, maar waarom kreeg ik geen melding en werd ik alleen teruggestuurd naar de betalingspagina

Hey @Basclay!

Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik zal je feedback doorgeven aan de juiste teams. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star

Suggested posts