3 maanden gratis

Reply
Highlighted

3 maanden gratis

Newbie
Ik ben verleid door de aanbieding van Spotify, waarbij ik drie maanden gratis Premium krijg. Ik heb hierop gedrukt, vervolgens stond dat ik 9,99 vooruit moet betalen. Ook dit heb ik gedaan. Echter, nu heb ik Premium voor 1 maand. De enige reden dat ik Spotify ben gaan gebruiken is voor die 3 gratis maanden. Die wil ik wel hebben nu ik heb betaald.
3 Replies
Highlighted

Re: 3 maanden gratis

Rock Star 16
Rock Star 16

Hey @mradam_! Welkom bij de community!

Het spijt me, maar het is niet mogelijk die aanbieding te gebruiken in combinatie met een betaling via iDeal. Je kan iDeal gebruiken om je Spotify abonnement vooruit te betalen, voor deze aanbieding is een automatische betaling nodig (Creditcard, Paypal).

Je kan met dit formulier contact opnemen om te kijken of je in aanmerking komt voor een restitutie. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt!

Fijne feestdagen!

HuboRock Star 16
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.
Highlighted

Visitor

goedemorgen,

Ik heb gister een spotify account aangemaakt. Ik heb ook meteen een proefperiode van 3 maanden premium voor 0,01 aangeschaft. Echter heb ik nu geen proefperiode en kan ik dit ook niet stop zetten wat betekend dat ik over 3 maanden 10 euro moet betalen. Ik wil dat dit opgelost wordt. Ik wil graag gebruik maken van de proefperiode die mogelijk ook weer op zou kunnen zeggen.

ik wil graag een oplossing hier voor!!!!!!!!!!!!!!!!

Highlighted

Rock Star 16
Rock Star 16

Hi @IsezVeeke, help is hier!

Hmm, laten we dit tot op de bodem uitzoeken! Als ik het goed begrijp, heb je dus de Spotify Premium proefperiode van drie maanden voor 0,99 euro gekocht en wil je het abonnement stopzetten?

Je kan met deze stappen je abonnement annuleren en alsnog genieten van je muziek de komende drie maanden. Laat me weten of het lukt!

Fijn weekend!
Hubo

HuboRock Star 16
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.
SUGGESTED POSTS