Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

3 maanden gratis

3 maanden gratis

Ik ben verleid door de aanbieding van Spotify, waarbij ik drie maanden gratis Premium krijg. Ik heb hierop gedrukt, vervolgens stond dat ik 9,99 vooruit moet betalen. Ook dit heb ik gedaan. Echter, nu heb ik Premium voor 1 maand. De enige reden dat ik Spotify ben gaan gebruiken is voor die 3 gratis maanden. Die wil ik wel hebben nu ik heb betaald.
Reply
5 Replies

Hey @mradam_! Welkom bij de community!

Het spijt me, maar het is niet mogelijk die aanbieding te gebruiken in combinatie met een betaling via iDeal. Je kan iDeal gebruiken om je Spotify abonnement vooruit te betalen, voor deze aanbieding is een automatische betaling nodig (Creditcard, Paypal).

Je kan met dit formulier contact opnemen om te kijken of je in aanmerking komt voor een restitutie. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt!

Fijne feestdagen!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

goedemorgen,

Ik heb gister een spotify account aangemaakt. Ik heb ook meteen een proefperiode van 3 maanden premium voor 0,01 aangeschaft. Echter heb ik nu geen proefperiode en kan ik dit ook niet stop zetten wat betekend dat ik over 3 maanden 10 euro moet betalen. Ik wil dat dit opgelost wordt. Ik wil graag gebruik maken van de proefperiode die mogelijk ook weer op zou kunnen zeggen.

ik wil graag een oplossing hier voor!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi @user-removed, help is hier!

Hmm, laten we dit tot op de bodem uitzoeken! Als ik het goed begrijp, heb je dus de Spotify Premium proefperiode van drie maanden voor 0,99 euro gekocht en wil je het abonnement stopzetten?

Je kan met deze stappen je abonnement annuleren en alsnog genieten van je muziek de komende drie maanden. Laat me weten of het lukt!

Fijn weekend!
Hubo

HuboSpotify Star
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb de stappen gevolgen maar onder ‘mijn abonnementen’ kan ik nergens klikken om mijn abonnement stop te zetten. Ik heb geen zin dat ik straks moet gaan betalen als is dacht dat ik dat niet hoefde te doen.

Hi there @Marije3,

Thanks for the post.

Hope you don't mind us replying in English, as that's the official language of the Community!

Since this thread is really old, and the original issue might not be relevant anymore, can you clarify what you're having issues with exactly? To cancel your Premium subscription you can follow these steps:

1. Log into spotify.com/account.
  2. Under Your plan, click CHANGE PLAN.
  3. Scroll to Cancel Spotify and click CANCEL PREMIUM.

Hope this helps.

AlexModerator
If you appreciate an answer, maybe give it a Like.
Are you new to the Community? Take a moment to introduce yourself!

Suggested posts