Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Aanmelden lukt niet

Aanmelden lukt niet

Ik kan mij niet aanmelden bij Spotify. Kan iemand helpen?

 

Reply
5 Replies

Hoi,

 

Ik heb ik 2014 een tijdelijk gratis account genomen, maar dit verder niet verlengd.

Nu wil ik graag een premium account nemen met hetzelfde email adres als in 2014, maar ik kan steeds niet inloggen.

Als ik me wil registreren wordt aangegeven dat mijn mailadres al in gebruik is.

Als ik me wil aanmelden met Facebook, dan krijg ik de foutcode 404.

Als ik op 'wachtwoord vergeten' druk, dan krijg ik de melding: Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify. Om je Facebook-wachtwoord te wijzigen, ga naar je instellingenpagina op <a href="http://www.facebook.com" target=" blank">facebook.com</a>.

 

Ik heb nu een nieuw tijdelijk mailadres en account gemaakt om jullie een bericht te kunnen sturen.

Kunnen jullie me aangeven hoe ik kan inloggen met mijn eigen e-mailadres (waarmee ik het tijdelijke account heb gemaakt in 2014)?

 

groet, Jeroen

 

bij voorbaat dank

Ik heb mijn zoon uitgenodigd voor spotify family, mijn man en dochters zijn al lid. Hij heeft een activatiecode ontvangen via mail. Ik probeer hem nu aan te melden via zijn mailadres, maar blijf eindeloos in het aanmeldscherm hangen en moet oneindig vaak bewijzen dat ik geen robot ben. Hoe krijgt mijn zoon een spotify account en hoe koppel ik hem aan ons premium account?

 

ik heb hetzelfde probleem. Mijn 2 kids een uitnodiging gestuurd. vervolgens voor hen geprobeerd een nieuw account aant te maken. maar het aanmeld scherm blijft maar hangen. ook al via verschillende browsers geprobeerd. helaad elke keer een "hanger".

net ook geprobeerd via de app aan te melden. daar krijg ik de melding dat er iets mis is met de aanmeld server en probeer het later nog eens. Ik ben nu al dagen bezig 😞

Bij mij hetzelfde probleem, kunnen jullie helpen.

Problems with signing in...

Suggested posts