Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Account blocked

Account blocked

Mij spotify account is geblokkeerd vanwege een betaling dat terug is gevorderd, ik kan niet meer op mijn account omhebt bedrag weer te betalen of om überhaupt te zien wat er nou aan de hand is. Als ik naar mijn account wil gaan krijg ik continu een foutmelding. Ik heb het geprobeerd op mijn telefoon en laptop maar geen van beide werkt. Er staat in de e-mail dat dit nu mijn gebruikersnaam is: 1190034185
Reply
3 Replies

Hey @Roxanne1992! Welkom bij de Spotify Community!

Dat is niet cool! Spotify blokkeert automatisch je account zodra een betaling wordt teruggeboekt. Je kan Spotify hier een berichtje sturen om te vragen of ze je account kunnen deblokkeren. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt! 🙂

Fijne avon!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Daar kan ik geen oplossing vinden voor mijn probleem.

Kan ik via een andere weg mijn account weer activeren?

Hey @Roxanne1992!

Helaas is Spotify de enige die je account weer kan activeren. Als je ze niet via e-mail kan bereiken kan je ze ook op Twitter of Facebook een berichtje sturen op @SpotifyCares. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt!

Fijne avond!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Suggested posts

Let's introduce ourselves!

Hey there you,   Yeah, you! 😁   Welcome - we're glad you joined the Spotify Community!   While you here, let's have a fun game and get…

ModeratorStaff / Moderator/ 4 years ago  in Social & Random