Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Account uitgeschakeld/ account blocked

Account uitgeschakeld/ account blocked

Hallo,

Ik ben sinds bijna een jaar actief premium lid van spotify. Nou had ik afgelopen maand een financiële tegenvaller en kon mijn automatische incasso niet afgeboekt worden. Nou kreeg ik spoedig daarna een mail (zie bijlage) met daarin de boodschap dat mijn spotify account volledig uitgeschakeld is omdat het bedrag niet afgeschreven kon worden. Nou had ik in de eerste instantie verwacht dat er wel een kleine marge in zou zitten waar ik dan nog de mogelijkheid zou krijgen om alsnog te betalen. Integendeel, mijn account is uitgeschakeld en er zijn geen instructies hoe ik dat voorval weer kan rechtrekken. Ook vind ik het apart dat mijn account uitgeschakeld word ipv teruggezet naar de gratis versie. Wat voor logica is dit? Maar goed tegenslagen gebeuren.. het zijn toch duizenden nummers die je kwijt bent. Dus maar via het contactformulier contact gezocht (want een telefoonnummer is er niet) met dit verhaal daarin. 6 werkdagen en een weekend verder heb ik nog steeds geen bericht. Ik vind dit wel erg jammer van een groot bedrijf zoals dit. Aangezien dit de eerste keer is dat de incasso mislukt is sinds een jaar.

Hoop dat ik nu via hier eindelijk geholpen kan worden.
Met vriendelijke groet,
Mathias.
Screenshot_20161003-105036.png
Reply
15 Replies

-

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hey Otep113! Welkom bij de community!

 

Ahh, dat klinkt niet fijn! Dit klinkt als een zaak voor het betalingsteam van Spotify. Ik las dat je ze hebt geprobeert te contacteren, als je een e-mail van bevestiging hebt ontvangen, moet je daar even op reageren om ervoor te zorgen dat ze het goed hebben ontvangen. Dan neemt er iemand een kijkje backstage en zal je verder helpen.

 

 

Fijne dag nog en veel geluk! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hallo, is het ondertussen opgelost want ik heb het zelfde probleem als jij

Hey @JDBurnley

 

Ik heb je vraag beantwoord in het andere topic, hier! Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijn weekend nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden, heb exact hetzelfde probleem. Heb nu 20 minuten gezocht naar een email adres en zelfs die heb ik nog niet gevonden, way to go Spotify.
Als mijn account niet binnen een week weer geactiveerd wordt stap ik direct over naar een ander muziekstream programma. Schoftelijk dat vaste klanten op deze imbeciele manier behandeld worden.

Hey @user-removed! Welkom bij de community!

 

Wat jammer dat je het op die manier ervaart. Spotify kan je hier bereiken en het probleem aan ze uitleggen. Laat me weten of het lukt.

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem!
Ik heb nu al een tijdje een spotify premium account en heb per ongeluk het bedrag van deze maand teruggeboekt. Deze terugboeking kan niet meer ongedaan gemaakt worden en mijn account is inmiddels geblokkeerd terwijl ik deze dagelijks gebruik en ook hard nodig heb gezien mijn opleiding. Hoe kan ik het teruggeboekte bedrag nu alsnog betalen? En waarom schakelt je account niet automatisch over naar een free account ipv dat hij meteen wordt geblokkeerd? Blijven al mijn downloads wel intact?

Met vriendelijke groet,
Danique

ik heb precies hetzelfde probleem ook een contactformulier ingevuld na een week nog geen gehoor en nog steeds geen muziek dezelfde mail gehad met een uitgeschakeld account.. wil wel een nieuwe aanmaken maar hoe zit het dan met al mijn nummers. die ben ik dan dus kwijt.

Ik raad je aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Ze
kunnen je account weer deblokkeren, en dan heb je jouw muziek weer terug.

Beste,

Ik heb precies het zelfde soort probleem,
Het geld was gisteren teruggeboekt, maar ik heb het net weer overgemaakt naar SPOTIFY, maar ik kan nog steeds mijn account niet in. In de mail die ik vanochtend vroeg heb gehad staat dat me account is uitgeschakeld.. maar is dat defenitief? Moet ik dan weer een nieuw account aanmaken of?
Please help

##- Beste, het account is geblokkeerd tot dat je Spotify een mail stuurt
net uitleg waarom je het bedrag terug geboekt hebt (klantvriendelijk I
know). Zal er wat druk achter zetten als je je favoriete tunes wil
luisteren in dit heerlijke weer, denk echter dat ze bij Spotify ook in de
zon liggen.

@erik771 many thanks!! Alleen waar moet ik dan een mail naar toe sturen? Heb het contact formulier al geprobeerd.. of moet ik het opnieuw doen met de reden van terugboeking? Jaaaa heb echt m'n playlists nodig met dit weer 😞

Hoi iedereen!

 

@user-removed: Hmm, dat klinkt inderdaad niet super klantvriendelijk, ik zal je feedback daarover doorgeven.

 

@eluzmarin: Als je al een bevestigingsmail van contant hebt gehad van Spotify kan je gewoon op die mail reageren om iets toe te voegen. Je hoeft niet nog een keer het formulier in te vullen.

 

Laat het me weten als je nog vragen hebt.

 

Geniet van het weer!

Huib

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

...

wanneer krijg ik mijn **bleep**ing account terug ouwe, jullie zijn een miljarden bedrijf maar als er een keer een kanker overboeking verkeerd gaat raak je je account kwijt, wat zijn jullie voor multinational echt een schande... beter vinden jullie heel snel een solution want dit is echt naar de klote gewoon...

Suggested posts