Account uitgeschakeld/ account blocked

Reply

Re: Account uitgeschakeld/ account blocked

eluzmarin
Casual Listener
Beste,

Ik heb precies het zelfde soort probleem,
Het geld was gisteren teruggeboekt, maar ik heb het net weer overgemaakt naar SPOTIFY, maar ik kan nog steeds mijn account niet in. In de mail die ik vanochtend vroeg heb gehad staat dat me account is uitgeschakeld.. maar is dat defenitief? Moet ik dan weer een nieuw account aanmaken of?
Please help

user-removed
Not applicable
##- Beste, het account is geblokkeerd tot dat je Spotify een mail stuurt
net uitleg waarom je het bedrag terug geboekt hebt (klantvriendelijk I
know). Zal er wat druk achter zetten als je je favoriete tunes wil
luisteren in dit heerlijke weer, denk echter dat ze bij Spotify ook in de
zon liggen.

eluzmarin
Casual Listener
@erik771 many thanks!! Alleen waar moet ik dan een mail naar toe sturen? Heb het contact formulier al geprobeerd.. of moet ik het opnieuw doen met de reden van terugboeking? Jaaaa heb echt m'n playlists nodig met dit weer :(

Huib
Community Legend

Hoi iedereen!

@user-removed: Hmm, dat klinkt inderdaad niet super klantvriendelijk, ik zal je feedback daarover doorgeven.

@eluzmarin: Als je al een bevestigingsmail van contant hebt gehad van Spotify kan je gewoon op die mail reageren om iets toe te voegen. Je hoeft niet nog een keer het formulier in te vullen.

Laat het me weten als je nog vragen hebt.

Geniet van het weer!

Huib

...

RR88
Newbie

...

Highlighted

Kankerrspotify
Newbie

wanneer krijg ik mijn **bleep**ing account terug ouwe, jullie zijn een miljarden bedrijf maar als er een keer een kanker overboeking verkeerd gaat raak je je account kwijt, wat zijn jullie voor multinational echt een schande... beter vinden jullie heel snel een solution want dit is echt naar de klote gewoon...

SUGGESTED POSTS