Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

BEOSOUND 5 EN PREMIUM

BEOSOUND 5 EN PREMIUM

Krijg sinds deze ochtend op Beousound 5 dat ik een premium abonnement moet nemen. Waardoor ik geen verbinding heb met Spotify.

Heb reeds 4 maand een premium abonnement bij status betaling is alles ok?

Reply
9 Replies

heb hetzelfde probleem vandaag ontdekt!

Helaas wordt de Beosound 5 niet langer ondersteund door Spotify. Het is dus niet meer mogelijk om Spotify te luisteren via de Beosound 5

Hierbij de tekst van de email die ik hierover heb ontvangen:

 

Belangrijke informatie over je speaker van B&O
Hallo,

We willen je laten weten dat Spotify binnenkort niet meer wordt ondersteund voor je Bang & Olufsen BeoSound 5-speaker.

We willen het afspelen van Spotify op speakers en andere apparaten zo eenvoudig en goed mogelijk maken. 

Helaas betekent dit dat we soms de integratie voor bepaalde apparaten moeten stopzetten.

Neem contact op met je Bang & Olufsen-winkel voor andere manieren om te kunnen blijven genieten van Spotify op je product.

Nou, lekker dan....??? En nu???

B&O gaat hier echt niets aan doen!

Ik ben bang van niet. Een software update om het toch weer mogelijk te maken zou fijn zijn. Of een software update zodat je een andere service zou kunnen gebruiken...
Je kunt wel de line in gebruiken om bijvoorbeeld een Sonos te koppelen. Dan is het via een omweg nog wel mogelijk, maar de fijne gebruikerservaring is weg 🙁

Degoutant!!!!

Plus totaal niet aangekondigd!

Zelfde probleem voor mij. En nu? Moet B&O dit oplossen of Spotify? Dit betekent dat ik de hele installatie nu nog enkel voor Radio kan gebruiken... Want ik ga niet opnieuw liedjes zitten kopen op iTunes. Wie doet dat nog... Tot zo ver de 'duurzaamheid' van B&O installaties...

Ik heb net contact gehad met de winkel en er was me eerst voorgesteld om via een behringer en chromecast audio te werken . 

 

Nu zou er eind deze week / begin volgende week een voorstel van B&O komen om iets aan te bieden en hierin tegemoet te komen . 

 

 

Ben curieus !!

 

Gunther

 

Suggested posts