Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Bankrekening nummer wijzigen

Solved!

Bankrekening nummer wijzigen

Hoe kan ik het bankrekening nummer wijzigen van mijn Spotify account?

 

Op de account pagina staan de drie opties: (paypal, creditcard en ideal) Echter in geval van IDeal staat er tussen haakjes dat deze gegevens zijn opgeslagen als ik die kies. Ik wil juist dit rekening nummer wijzigen. Hoe kan dat?

 

Veel dank!

Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Hey @user-removed! Welkom bij de community!

 

iDeal wordt niet meer ondersteud als betalingsmethode. Het is helaas ook niet mogelijk om je iDeal-gegevens te veranderen naar andere gegevens. Je kan wel Paypal of creditcard gebruiken als (nieuwe) betalingsmethode. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

View solution in original post

21 Replies
Marked as solution

Hey @user-removed! Welkom bij de community!

 

iDeal wordt niet meer ondersteud als betalingsmethode. Het is helaas ook niet mogelijk om je iDeal-gegevens te veranderen naar andere gegevens. Je kan wel Paypal of creditcard gebruiken als (nieuwe) betalingsmethode. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Wat is de reden dat Ideal niet meer ondersteund wordt?

wat is dit onpraktisch. Ik heb helemaal geen zin in terugkomende betalingen via Paypal of Creditcard. Komt de bank machtiging oid daar voor in de plaats?

Hey @user-removed!

 

Je kan iDeal gewoon gebruiken zonder terugkomende betaling (Pay-as-you-go). Je kan dan vooruit betalen voor Spotify. Laat het me weten als je vragen hebt!

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hey @Larossa!

 

Helaas heb ik geen toegang tot die informatie. Je kan iDeal nog wel gebruiken om vooruit te betalen voor Spotify Premium. Laat het me weten als je nog vragen hebt!

 

Fijne dag nog! 😄

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Ik wil mijn bankgegevens wijzigen ( ander bankrekeningnummer gebruiken) Er is nergens een mogelijkheid tot het krijgen van contact met spotify.  De gebruiksaanwijzing die weergegeven wordt klopt niet. Weet iemand hoe dit werkt?

Beste Bob, je bent de klos. Dat kan niet meer. Je kan alleen switchen naar
cresitcard of paypal of alles houden zoals het is. Vrij beroerde service
voor in NL.

Toch raar dat dit niet meer kan ik Nederland. Veruit de meest gebruikte betaalmethoden.

Ik wil ook mijn rekeningnummer wijzigen en MOET nu betalen met paypal en/of CC. Wat een onzin. 

Een reden om op te zegggen dus. 

Ik heb net een nieuwe rekening geopend en moet minimaal 3 maanden wachten totdat ik een CC mag en kan aanvragen. Hierdoor gelden deze betalingen dus niet voor mij in de komende 3 maanden. 

Dit terwijl ik Spotify altijd netjes betaal. 

Zelfde verhaal hier...
Heb ook een ander rekeningnummer aangemaakt maar kan alleen maar via PayPal of CC betalen.
Zeer, zeer, zeer slechte service...

Hi,

 

I'm unable to update my iDeal payment details, i can only select to use the stored details, creditcard or paypal.

 

Does anyone know a solution?

 

Thank you in advance

Hey iedereen!

 

Jullie feedback is doorgegeven aan Spotify. Houd de officiele kanalen in de gaten voor updates. Laat het me weten als jullie nog andere vragen hebben.

 

Fijne feestdagen! 🙂

 

--

 

Hey all!

 

Your feedback has been passed on to the right teams. Keep an eye on the official channels for updates. Let me know if you have any other questions.

 

Happy holidays! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Wonderlijke toestand.... Dit is nog afgezien van het feit dat je eigenlijk NIET op een normale manier met spotify in contact kunt komen om dit te regelen. Als je de website 20 keer hebt doorlopen en de instructies die over dit onderwerp niet blijken te kloppen heb je het er eigenlijk wel zo´n beetje mee gehad.

Hey @BobvanAsselt

 

Je feedback is doorgegeven aan de juiste teams. Je kan altijd contact opnemen met Spotify door middel van dit formulier. Ze zullen binnen 48 uur reageren. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijne feestdagen nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hallo,

 

Ik heb een vraag. Ik wil ook inderdaad mijn rekeningnummer wijzingen maar dit krijg ik niet voor elkaar.

Dus ik dacht dan doe ik het via de creditcard maar nu betaal ik dus 2x. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen dat ik maar 1 keer betaal.

 

Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen

 

dankje wel alvast

 

groetjes kirsten

Goedemiddag, ik wil graag mijn bankrekeingnummer wijzigen. Als ik voor Ideal kies, en vervolgens voor "ING Bank" kom ik ik een scherm terecht waarin ik mijn mijn QR code kan scanen en via mijn mobiel Spotify toestemming geef om € 0.01 af te schrijven. Mag ik aannemen dat mijn abbonementsbedrag dan vanaf dat moment automatisch van mijn ING wordt afgeschreven...? Of gaat het dan dubbel ? Graag uw reactie, alvast hartelijk dank! Matthieu.

Hey @matthieu72!

 

De €0,01 is een betaling om te bevestigen dat jij de eigenaar bent van de rekening. Als je deze stappen gebruikt om je rekeningnummer te wijzigen zal je Spotify betaling in het vervolg van de nieuwe rekening worden afgeschreven. Laat me weten of je nog vragen hebt! 🙂

 

Fijne dag!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Is dit inmiddels al aangepast? Ik probeer sinds mei 2017 in contact te komen met Spotify om dit ook al te fixen. Samenwonen, gezamenlijke rekening, je kent het. Neem je een familie-account, dan wil je die ook als familie betalen.
Maar. Ik. Krijg. Het. Niet. Voor. Elkaar.
Inmiddels is het oktober en op al mijn pogingen in contact te komen met d'n Spot struisvogelen ze als een moeder. Om te janken, hoor.

Het is mij inmiddels gelukt om met iDeal de rekening te wijzigen. Je
betaalt een cent met je nieuwe rekening en dan is het gelukt. (die je
blijkbaar later ook weer apart terug gestort krijgt) Dus die optie zou je
nu moeten hebben.

Top, inmiddels al te laat. Ik kreeg een bericht dat dit zei:

quote

Bedankt dat je opnieuw contact met ons hebt opgenomen. We helpen je graag verder bij het wijzigen van je betaalgegevens.

We begrijpen dat je graag het rekeningnummer binnen iDeal wilt wijzigen.

Om dit te doen, kunnen we je aanbieden om je betaalgegevens te wissen, zodat je opnieuw kunt abonneren met je nieuwe gegevens. Let op, dit moet gebeuren voordat je huidige abonnement afloopt op 22 oktober 2017.

Laat ons weten of je dit een goed idee vind, dan gaan we graag voor je aan de slag.

unquote.

 

Dus ik heb mijn abo opgezegd om hem opnieuw te nemen, maar dan met de andere IBAN. Dat procedee is inmiddels ingestart. Ik zal wel even een reply sturen met jouw bevindingen naar de medewerkers. Op zich handig als men daar ook op de hoogte is. 🙂

Suggested posts