Announcements
The Spotify Stars Program: Celebrating Values Week!

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Betaling

Solved!

Betaling

Hoe kan ik mijn premium family account opzeggen zonder dat ik premium heb? Moet ik dan weer eerst premium kopen?
Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Ik kan niet meer in mijn account omdat het betaalde bedrag is teruggestort. hoe kan ik alsnog betalen zodat mijn account weer geactiveerd wordt?

ik kan niet meer in accountgegevens.

View solution in original post

Marked as solution

Betaling mislukt via bank
Nu zelf overgemaakt
Wordt je dan automatisch weer aangesloten

View solution in original post

22 Replies

Hallo en welkom bij de community!

 

Het is niet mogelijk om een Spotify Familie abonomment te verlaten. De familiebeheerder kan het familieabonomment opzeggen en daarna weer aanmaken met dezelfde leden exclusief jou om uit de familie te stappen. Het spijt me dat er geen makkelijkere manier hiervoor is.

 

Veel geluk en fijne dag!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.
Marked as solution

Ik kan niet meer in mijn account omdat het betaalde bedrag is teruggestort. hoe kan ik alsnog betalen zodat mijn account weer geactiveerd wordt?

ik kan niet meer in accountgegevens.

Hey Fred! Welkom bij de community!

Hmm... dat klinkt niet goed. Als ik jou was zou ik even contact opnemen met het betalingsteam, zij kunnen een kijkje backstage nemen! Je kunt ze via dit formulier bereiken: https://support.spotify.com/us/contact-spotify-anonymous/ Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk details vermeld over wat er is gebeurd!

Fijne dag en geniet van het mooie weer! 🙂
HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

ik heb mijn family account na Een halve dag weer geannuleerd . Omdat mijn samengesteld gezin er geen gebruik van kan maken, omdat ik een buitenlands rekeningnummer heb.

moet ik nu toch de volle maand betalen?

 

Hey @Marc65! Welkom bij de community!

 

Dat is jammer! Je kan iemand van Spotify vragen om een restitutie via dit formulier. Als je nog andere vragen hebt, vraag maar raak!

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Ik heb ontdekt dat ik iedere maand voor spotify betaal, zonder dat ik weet wat mijn account is.

ik heb gezocht op mijn e mail adressen, maar spotify kent deze email adressen geen van alle.

wellicht heb ik een tijd geldden via face boek een acount gemaakt, maar ik ben al een half jaar bij face book weg. Hoe kan ik ontdekken waar ik voor betaal en hoe ik weer kan inloggen of hoe ik deze betaling kan stoppen ?

Hoi Jan! Welkom bij de community!

 

Hmm... dat klinkt niet goed! Je kan contact opnemen met iemand van Spotify via dit formulier. Zij nemen een kijkje backstage en kijken wat ze kunnen doen. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijne avond nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Bedankt, dat zal ik doen.

Hoe heb je dit opgelost? Want ik heb het zelfde probleem nu, ik heb perongeluk teruggeboekt.

Hey @JDBurnley! Welkom bij de community!

 

Je kan iemand van Spotify een bericht sturen met dit formulier. Iemand zal een kijkje backstage nemen. Als het goed is krijg je binnen 48 uur een reactie. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt!

 

Fijn weekend! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Ik heb er nog niets aan gedaan. Nog geen tijd gehad.
Marked as solution

Betaling mislukt via bank
Nu zelf overgemaakt
Wordt je dan automatisch weer aangesloten

Hey @Inktvis! Welkom bij de community!

 

Op die manier werkt het helaas niet! Je kan iemand van het Accounts team bereiken met dit formulier. Spotify zal een kijkje backstage nemen. Als je nog andere vragen hebt, voel je vrij om ze te stellen.

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

ik heb rond half dec mijn betaling gedaan , en toch krijg ik nog reclame er tussen ?? 

 

wat is het probleem ?? 

 

groetjes Marita 

Hey @Marita-j!

Dat is niet de bedoeling! Zou je misschien even de stappen uit deze infographic willen proberen:

Upgraded-not-Premium-twitter_support.png

Laat me weten hoe dat gaat!

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Betaling mislukt en account teruggezet naar Free. Die link naar de klantenservice is ook niet heel duidelijk. Kan ik gewoon opnieuw premium activeren (lijkt me het makkelijst) of moet ik moeilijk doen door contact op te nemen met de klantenservice?

 

Gr. Jahja

Hallo!

 

Ik het al een aantal keer het formulier ingevuld maar ik krijg maar niets te horen. 

Mijn account is geblokkeerd omdat ik per onmgeluk 9,99 terug had geboekt. Ik wil heel graag gewoon weer muziek luisteren via spotify omdat ik het verder en hele fijne app vind. Maar de klantensercive vind ik echt heel slecht. Is er niet gewoon een nummer dat ik kan bellen? ik geloof niet dat het formulier invullen veel zin heeft.. Daarnaast had ik de 9,99 ook weer terug overgemaakt wel 2 dagen later.. 

 

Ik hoop nu eindelijk geholpen te worden en ook voor alle andere mensen met dit probloeem! 

 

Groet Daphne

Hoi @Appelmetkaneel!

Hmm, dat klinkt niet goed! Spotify heeft helaas geen telefoonnummer. Zou je misschien contact op kunnen nemen Spotify via Facebook of Twitter (Engels). Als dat geen optie is, kan je me dan vertellen of je een bevestigingsmail met case nummer hebt ontvangen (misschien in je Spam/Junk map)? Laat het me weten! 🙂

Fijne dag!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hallo, 

 

Ik zal ze metteen een bericht sturen via facebook. Nee alle keren dat ik het formulier heb ingevuld geen reactie... 

Dank voor jou snelle reactie.

 

Groet Daphne

Suggested posts