Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Fel e-post och glömt lösenord!!!

Solved!

Fel e-post och glömt lösenord!!!

Plan

Free/Premium

Country

 Sweden

Device

iPhone SE

Operating System

 

 

My Question or Issue

 Hej, jag har lämnat mina kortuppgifter till er och debiteras nu varje månad för mitt Spotify Premium-konto. Promblemet är att jag råkade ange fel (ogilitig) emailaddress när jag gjorde mitt konto. Jag kan dessvärre inte komma ihåg mitt lösenord. Jag vill säga upp min prenumeration på Spotify Premium. Eftersom jag angav fel emailaddress så kan jag inte heller få ett nytt lösenord osv.. Vad ska jag göra? Hur ska jag bära mig åt? Jag får panik ! ;( Snälla hjälp mig.
Tack

Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Hi @ErikL Please contact customer service using the form link down below. You can make a free spotify account if you want to be able to contact customer service (cause its required to loginto and account)and then delete it when you can get back into your old account. The link to the form is doen below.

https://support.spotify.com/us/contact-spotify-support

Hopefully this helps!:)

View solution in original post

3 Replies
Marked as solution

Hi @ErikL Please contact customer service using the form link down below. You can make a free spotify account if you want to be able to contact customer service (cause its required to loginto and account)and then delete it when you can get back into your old account. The link to the form is doen below.

https://support.spotify.com/us/contact-spotify-support

Hopefully this helps!:)

It helped. Thank you so much!!

 

Denna artikel ger en grundlig genomgång av stegen som behövs för att återställa en iPhone-lösenkod när man har glömt lösenkoden till iPhone 14/13/12/11/9/8/7/6/SE. Den förklarar vikten av lösenkoder, de potentiella problem som kan uppstå när man glömmer sitt lösenord, och de detaljerade stegen för att återfå tillgång till enheten. Artikeln behandlar både enkla tekniker för återställning av lösenkoder och mer avancerade metoder, vilket säkerställer att alla iPhone-användare kan hitta en lösning som fungerar för dem.

Suggested posts