Announcements
The Spotify Stars Program: Celebrating Values Week!

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

French in Switzerland - Français en Suisse

French in Switzerland - Français en Suisse

(Français en dessous) My premium subscription is in Switzerland, and I cannot change it because I have a family account in Switzerland. My problem is that most of the playlists are in German, the major language spoken in Switzerland. I speak French and I hate having songs in German in all of my playlists. Dear Spotify, French is the second official language of Switzerland (you know, Geneva and all that) and my account is in French. I wish I could get more specific results according to that. I suggest replacing German playlists with French ones (from France for example). Thank you for your help!

 

Mon compte Premium est en Français, et je ne peux pas changer cela car mon compte Family m'y oblige. Mon problème est le suivant: la plupart des playlists proposées sont en Allemand (la langue la plus commune en Suisse). Je parle Français et je déteste avoir des chansons en Allemand dans mes playlists automatiques. Chers Spotify, le Français est la seconde langue la plus parlée en Suisse et mon compte est en Français. J'aimerais avoir des résultats plus spécifiques à cette situation (qui représente plusieurs millions d'utilisateurs potentiels). Je suggère de remplacer les playlists en allemand par des playlists en français (de France par exemple) pour les comptes suisses configurés en français.

Merci pour votre aide!

Reply
20 Replies

Bonjour Anthony,

 

Comment changer la langue dans Google Music pour que ce dernier fasse de propositions de morceaux correspondants ?

 

D'avance, merci

Cordialement,

Patrick

Suggested posts