Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Gratis Spotify Premium van KPN op verkeerde account

Solved!

Gratis Spotify Premium van KPN op verkeerde account

Hoi,

Door KPN Glasvezel hebben mijn ouders een activeercode gekregen voor Spotify Premium. Nu hebben zij een nieuw account gemaakt en geactiveerd met die code, terwijl zij Spotify nauwelijks gebruiken. Ik daarentegen heb een Facebook-gelinkt account met opgeslagen afspeellijsten en favorieten. Wij zouden dus graag premium willen hebben op dat account, ipv dat van mijn ouders. Is het mogelijk om het huidige premium account te blokkeren en een nieuwe activeercode te krijgen?

 

Alvast bedankt! Gr Jordy 

Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Hi!

 

I'm all sorted out now, thank you!

View solution in original post

Marked as solution

No-reply beantwoorden werkt 🙂

 

Antwoord Spotify:

Kun je even kontakt opnemen met KPN en vragen of zij de betaling voor je abonnement stopzetten.
Wanneer dit is gebeurd kan KPN je een nieuwe activeringscode sturen die je dan kunt gebruiken op je nieuwe account.
Helaas kunnen wij dit niet voor je regelen omdat het een Partner abonnement is.

 

Na een telefoontje naar KPN is het geregeld.

View solution in original post

6 Replies

Hey Jordy, I just noticed nobody replied to this thread, but it looks like you posted again in English and somebody helped out in there. As long as you're all sorted out now, we're happy!

--------------------------------------------------------------

For common support questions, see support.spotify.com.
To judge my musical taste, check out my last.fm.
Marked as solution

Hi!

 

I'm all sorted out now, thank you!

Vanwege mijn KPN glasvezel standaard heb ik een gratis spotify premium gekregen. De ontvangen activeringscode is per ongeluk aan een verkeerde account gekoppeld. De activeringscode is gekoppeld aan  de face-book van mijn dochter, maar moet gekoppeld aan mijn account.
Kan de Spotify Premium van KPN gekoppeld aan mijn account en de account aan het face-book van mijn dochter terug gezet naar spotify free.

@wrvanwesten - If you get in touch with the customer services team directly using the online contact form with the two account details they should be able to get that swapped over for you. 

If you get an automated email reply back directing you to the community or help pages, you need to reply directly to that email (even if its from no-reply) and one of the customer services agents will get back to you as soon as possible.

Peter
Spotify Community Mentor and Troubleshooter

Spotify Last.FM Twitter LinkedIn Meet Peter Rock Star Jam 2014


If this post was helpful, please add kudos below!

Marked as solution

No-reply beantwoorden werkt 🙂

 

Antwoord Spotify:

Kun je even kontakt opnemen met KPN en vragen of zij de betaling voor je abonnement stopzetten.
Wanneer dit is gebeurd kan KPN je een nieuwe activeringscode sturen die je dan kunt gebruiken op je nieuwe account.
Helaas kunnen wij dit niet voor je regelen omdat het een Partner abonnement is.

 

Na een telefoontje naar KPN is het geregeld.

@JordyJanssen.

Zou ik mogen vragen hoe je dat hebt gedaan ? Ik heb zelf al een aantal jaren Spotify free en mijn moeder kwam er net achter dat ze met KPN gratis een spotify premium account heeft. Nu gaat dit dus via haar KPN abbonement , maar gebruikt zij nooit spotify. Het is dus de bedoeling dat het premium account op mijn account komt. Maar elke keer als ik iets probeer te doen met de activeringscode lukt dat niet en geeft spotify alleen maar aan dat ik apart voor 9,99 per maand premium kan nemen. Hoe moeten we dit omzetten ?

Suggested posts