Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

KPN premium account niet inloggen

KPN premium account niet inloggen

Ik heb zojuist mijn oude spotify account verwijderd en een nieuwe aangement mbv de activeeringscode van de KPN zodat mijn premium account bij mijn knp pakket zit. Zodra het account is geactiveerd kom op ik op een pagina waarop staat "welcome to premium" en dan moet ik vervolgens inloggen. Als ik met mijn oude accountgegevens in probeer te loggen pakt hij deze niet (geen melding of iets gewoon reload vd pagina) en als een nieuw account aan wil maken pakt hij mijn e-mail niet..

Reply
3 Replies

Hey @vpa60! Welkom bij de community!

 

Dat is niet de bedoeling! Op welk apparaat probeer je in te loggen? Zou je misschien een andere browser kunnen proberen?

 

Thanks en fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

ik pprobeer in te loggen. Moet dat via een preminum? Ben al jaren via KPN spotify lid. Nu alleen maar toegang als ik een proefabbonement neem op preminum. Ben even lost

Hey @onnen36, bedankt voor je post!

 

Dat is niet de bedoeling. Zou je kunnen controleren of je Premium abonnement nog steeds actief is op deze pagina? Ook kan het zijn dat je meerdere accounts hebt, hier staan wat stappen die je kunnen helpen met het vinden van extra accounts.

 

Houd me op de hoogte! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Suggested posts