Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Kan inte längre logga in och har ett Family Premium kopplat till kontot

Kan inte längre logga in och har ett Family Premium kopplat till kontot

Hej!

 

Jag hade tidigare ett Spotifykonto där jag hade loggat in via min Facebook. När någon hackade min Facebook, valde jag att avsluta det kontot och radera det och istället öppna upp ett nytt med en ny mailadress och skapade även ett nytt Spotifykonto med den nya mailadressen. 

Saken är den att på vår stationära dator var jag fortfarande inloggad på min gamla mailadress och jag gick in där, bytte till Family Premium, lade till min man och loggade sedan ut. Nu kan jag inte längre komma in på den sidan för att jag enbart kan logga in med Facebook och jag har inte längre det kontot. Hur gör jag nu? Jag vill ta bort det Spotifykontotot helt och enbart ha det jag använder idag så att jag slipper betala för två Premium.

Reply
1 Reply

Hey @IdaBerg!

 

Hope you don't mind if we reply in English, but we also have Swedish support on the channels mentioned below.

 

It's not cool that this happens, but the support team should be able to help you close one of the accounts to solve it. 

 

You can reach them over Facebook and Twitter at @SpotifyCares or via email here.

 

Let us know how it goes.

Suggested posts