Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Kan plötsligt inte logga in?

Kan plötsligt inte logga in?

Hej.

 

Någon försökte logga in på min mail/skype så var tvungen att byta lösenord på mailen. När jag sedan gick in på spotifyappen behövde jag helt plötsligt logga in vilket jag inte behövt göra på flera flera år. Skrev in mitt användarnamn som jag var säker på men står att det är fel e-mail eller lösenord. Jag trycker på "glömt lösen" och skriver min mailaddress och de står att de skickat ett mail till min mail, men i min mail har jag inte fått något. Har inte fått ett ända mail från spotify på min nuvarande mail så kommer på att jag kanske registrerade spotify på min gamla mail jag ej använt på år. Så när jag försöker logga in på min hotmail, står det att den inte finns. Har lyckats lista ut att om man inte loggat in på sin hotmail på 365 dagar så försvinner den helt.

 

Problemet nu är dock att jag har spotify Premium som dras varje månad. Kommer det att fortsätta dras nu, eftersom jag aldrig kommer kunna logga in igen med den e-mailen, och kan därför inte heller avsluta prenumerationen. Och ska jag skaffa ett helt nytt konto nu alltså? Har testat allting typ 20 gånger också. Förlåt för lång text men skulle vara guld om någon kan ge svar på alla mina frågor haha.

 

(skaffade ett nytt konto för att kunna skriva dethär, men vill gärna ha tillbaks mitt gamla)

Reply
1 Reply

Hey @user-removed, welcome to the Community!

We hope you don't mind if we reply in English. If you'd like help in Swedish, you can reach out to us via email.

 

In this case, it'd be best to reach out to our team via Twitter or Facebook. They'll be able to help you out with cancelling your subscription.

 

Hope that helps 🙂

Suggested posts