Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Klachten

Klachten

Plan

Premium

Country

Netherlands 

My Question or Issue

ik heb altijd spotify premium gehad, nu is mijn account geblokkeerd. Een aantal keer in de chat geweest, de ene medewerker vraagt om een P code en de andere medewerker zegt dat mijn account voor goed geblokkeerd is. Mind you, ik ben een student en de betaling is twee keer mislukt omdat er nog niet genoeg geld op de rekening stond, ik ben een student, rekeningen zijn duur en de inflatie blijft maar stijgen. Dan is het toch niet raar dat er wel eens niet voldoende geld op de rekening staat? spotify blokkeert schijnbaar meteen je account, en deze willen zij niet meer activeren. Ik wil gewoon mijn account terug en in de chat willen of kunnen ze mij niet helpen en zeggen ze allemaal wat anders. Uiteindelijk wordt ik alleen van de kast naar de muur gestuurd. Ik wil hierover een manager of leidinggevende spreken of in ieder geval IEMAND die mij kan helpen mijn account terug te krijgen. 

Reply
1 Reply

Hellloooooooooooooooo Boefjemel!
Ik begrijp dat je frustratie ervaart omdat je Spotify Premium-account is geblokkeerd en je verschillende tegenstrijdige antwoorden hebt gekregen van de klantenservice. Het is begrijpelijk dat je als student soms moeite kunt hebben met betalingen, gezien de kosten van het levensonderhoud en de stijgende inflatie.

Wat ik je wel kan aanraden is het volgende: