Announcements
The Spotify Stars Program: Celebrating Values Week!

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Omzetten KPN Premium Spotify naar Spotify Premium Family (dus niet bij KPN)

Omzetten KPN Premium Spotify naar Spotify Premium Family (dus niet bij KPN)

Ik ga binnenkort weg bij KPN.

Hoe zet ik mijn huidige KPN Spotify Premium om naar een Premium Family account bij Spotify, met behoud van al mijn muziek lijsten?

Deze vraag was in 2014 ook al gesteld, maar geen antwoord hierop.

Reply
11 Replies

Hey @JePe!

 

Maak je geen zorgen! - Al je playlists zijn opgeslagen in je Spotify account. Zodra je KPN abonnement eindigt wordt je abonnement automatisch teruggezet op Spotify Free. Daarna kan je gewoon upgraden naar Spotify Family. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Vriendelijk dank voor de reactie. Ik ga het regelen als KPN is afgelopen.

mijn kpn account wordt niet losgekoppeld dit duurt nu al een tijd en wil heel graag genieten van een family account. en kan dat nu dus niet. kpn kan niks meer voor me doen want voor hun ben ik losgekoppeld. is er enige manier waardoor mijn account losgekoppeld kan worden. ik wacht al twee weken!

Hey @Bramvdv2002! Welkom bij de Spotify Community!

 

Hmm, als KPN aangeeft dat je account niet meer bij hen is gekoppeld zou je als het goed is gewoon lid kunnen worden van de Spotify Family. Welke foutmeldingen geeft Spotify wanneer je probeert lid te worden van de Spotify Family? Laat het me weten! 🙂

 

Fijne avond!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Na contact met Spotify bleek dit heel eenvoudig en was het zo geregeld.

Spotify heeft een heel goede en accurate helpdesk.

Kan alleen maar zeggen dat het Family account dat ik nu heb fantastisch werkt.

Hoi @Bramvdv2002!

 

Je kan zoals @JePe aangeeft, inderdaad ook contact opnemen met Spotify. Zij kunnen kijken hoe alles achter-de-schermen zit. 🙂 Je kan ze hier bereiken, laat het me weten als ik nog iets anders voor jullie kan doen.

 

Fijne avond!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

zoals al eerder gemeld, kan kpn niks meer doen voor mij en dit staat er wanneer ik een spotify premium account wil beginnen

Schermafbeelding 2017-05-23 om 18.19.02.png

Hey @Bramvdv2002!

Hmm, er is blijkbaar iets misgegaan tijdens het ontkoppelen van je abonnement bij KPN en je Spotify account. Je kan Spotify bereiken met dit formulier of op Facebook (Engels) of Twitter (Engels) op @SpotifyCares. Laat het me weten als er nog iets anders is! 🙂

 

Fijne avond!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Ook ik kamp nu al 5 weken met dat probleem. Na het opzeggen van mijn premium account bij KPN lijkt het niet verwerkt te worden bij Spotify met als gevolg dat ik niet kan veranderen aan mijn account tot groot verdriet van mijn drie kinderen want door mij is het family account per ongeluk omgezet in een enkel premium account via KPN. Als ik nu een nieuw account aanmaak zijn we allemaal onze playlists kwijt begrijp ik...

Ik begrijp gewoon niet wat er nu zo moeilijk is. We kunnen naar de maan vliegen, zelfrijdende auto's staan bijna klaar en iemand als Trump kan gewoon president worden in deze wereld maar mij loskoppelen van KPN, wat aldaar wel lukt, is onmogelijk lijkt wel... Ik ben moedeloos geworden van het kastje/muur gedoe.

 

 

Ik wil mijn KPN spotify premium omzetten naar een KPN-loos spotify family pakket.

welke stappen moet ik nemen?

Mijn man had een kpn spotify account (is opgezegd en losgekoppeld) en is nu overgestapt naar ons family account.

Maar hij is nu zijn afspeellijsten kwijt. 

Hoe kunnen we die weer terug krijgen?

 

Met vriendelijke groet,

Linda

Suggested posts