Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Pengar dras för premium men jag har det inte.

Pengar dras för premium men jag har det inte.

Hej!

Mitt namn är Fanny och jag har ett problem jag inte vet hur jag ska ta mig ur. På min bank dras det 99 kr för spotify premium (och har gjort det ett tag) men jag förstår inte vilket spotify-kontot det tillhör. Har lyssnat på min fd sambos konto ett tag då han har de bästa listorna, så känt att det ändå är rätt att jag betalade när jag utnyttjade tjänsten. Men efter att vi gjort slut vill jag åter hitta det kontot som jag betalar för. Jag har gjort alla stegen som finns under hjälpdelen här men kan inte hitta något konto. Jag kommer bara till mitt konto som inte är ett premium. Uppskattar hjälp snarast. 

Med vänliga hälsningar,

Fanny 

Reply
1 Reply

Hej Fanny det är nog så att du betalar för hans konto fast det står i ditt namn? 

Om du går in på Spotifys kontaktformulär (bara o googla) välj därefter prenumerera därefter  "behöver fortfarande hjälp" så kan du fylla i dina uppgifter. Du kommer få ett autosvar med tips som du säkert redan gjort, svara bara på det mailet så går det tillbaka till någon levande människa som kan hjälpa dej o stänga ner det ej aktiva kontot.

Suggested posts