Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Premium abonnement opzeggen lukt niet

Solved!

Premium abonnement opzeggen lukt niet

Ik heb een probleem om mijn premium abonnement op te zeggen.

Ik nam ongeveer 3 a 4 maanden geleden een premium abonnement omdat je voor 3 maanden 0,99 euro hoefde te betalen. Ik heb mn abonnement, voor de dag dat ik 9,99 euro zou moeten betalen, opgezegd en ik had weer een Free account. Nu zie ik opeens dat ik automatisch weer een Premium account heb en er is ook 9,99 euro afgeschreven van mijn bankrekening! Nu probeer ik Premium weer op te zeggen volgens de stappen op spotify.com, staat er dat ik nog geen premium account heb en dat ik die moet aanmaken terwijl ik toch echt spotify premium heb en er ondertussen geld wordt afgeschreven van mijn bankrekening.

 

Ik hoop snel een oplossing te krijgen, Mike

Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Via het contactformulier antwoord gekregen en het is verholpen. Heb weer Free nu.

 

Gewoon even het contactformulier gebruiken om het op te lossen dus. 🙂

View solution in original post

Marked as solution

De oplossing als je niet kunt inloggen. Stuur een mail naar support@spotify.com. Wij kregen heel snel een zeer goed persoonlijk antwoord en een oplossing.

View solution in original post

19 Replies

Ik heb precies hetzelfde probleem. Erg frustrerend. 

ik heb ook precies hetzelfde probleem

Ik heb ook hetzelfde probleem!

Ik kan niet eens opzeggen, kreeg steeds de melding dat mijn wachtwoord, dat je moet invullen om op te kunnen zeggen, onjuist is, terwijl ik 1 minuut geleden daarmee nog kon inloggen.

Ook hier hetzelfde. Abonnement van 99 cent voor 3 maanden verliep halverwege vorige maand. Keurig opgezegd en kreeg een bevestigingsmail dat Premium afliep per 21-08. Klopte ook, vanaf toen had ik weer Spotify Free. Een week later zag ik via de bank dat Spotify weer geld wilde afschrijven. Ik heb de incasso toen geblokkeerd, want ik had Spotify Free en geen Premium. Niks aan de hand.

 

Deze week zag ik ineens dat ik automatisch van Spotify Free weer naar Spotify Premium ben gegaan. Ook nu staat er weer een factuur klaar. Gelukkig hebben ze mijn betaalgegevens inmiddels niet meer. Die moet ik volgens hun eerst invullen, voordat ik weer kan opzeggen. Dacht het niet! Ik heb het contactformulier gebruikt, dus ben benieuwd wat ze zeggen.

Marked as solution

Via het contactformulier antwoord gekregen en het is verholpen. Heb weer Free nu.

 

Gewoon even het contactformulier gebruiken om het op te lossen dus. 🙂

Ja hetzelfde bij mij: bij de eerste of tweede stap bij het annuleren van je premium abo kan je ook een formulier invullen die je moet mailen. Heb ik gedaan, en als het goed is heb ik vanaf overmorgen free (dan loopt premium af). Maar wel een gedoe.

Hoe kom je bij/aan het contactformulier?

Ook ik kan mijn abbonnement niet opzeggen. Ik dacht dat ik mijn premium account een maand geleden had opgezegd en weer een free account zou hebben maar, er is toen toch 9,99 van mijn rekening afgeschreven. Hoop niet dat ze dit deze maand weer doen maar, hoe kan ik zien of ik weer terug ga naar een free abbonnement? Ik kan dit nergens vinden en als ik de stappen volg dan moet ik weer opnieuw mijn betalingsgegevens invoeren maar, hier ik dus geen zin in, straks wordt er weer geld van mijn rekening afgeschreven. Ik kan nergens een knop vinden waarmee ik mijn abbonnement kan opzeggen of waarmee in contact kan opnemen met spotify.

 

Jeetje wat een onduidelijke bedoening is dit zeg. Nooit meer een account op spotify voor mij en ik zal het ook iedereen afraden als het zo moet.

 

Opzeggen bij Spotify gaat niet echt soepel, dat ben ik zeker met je eens.

 

Je kan hier het contactformulier vinden: https://support.spotify.com/nl/contact-spotify-support/ 

 

Je moet eerst het juiste onderwerp selecteren, dus een paar keer doorklikken (waar je niks wijzer van wordt overigens). Totdat je beneden een grote knop ziet staan met "Ik heb nog steeds hulp nodig." Daar op klikken en je komt bij het contactformulier.

Waar staat dat contact formulier ik heb namelijk hetzelfde.

 

Lezen is moeilijk. Het staat 1 bericht terug.

ik heb ook hetzelfde probleem. 

Niet klantvriendelijk, nu heb ik mijn actie-abonnement te lang door laten lopen. 

Wil weer terug naar de free-versie!

 

 

Premium abonnement heb ik op tijd afgezegd/men blijft toch geld innen.

Op mijn spotify staat dat ik de free versie heb/maar ze blijven toch incasseren,

mijn dochter die had spotify op mijn telefoon gedownload maar ik wist niet dat ik het moest betalen!!! ik zou hier heel gauw aub vanaf willen maar ik weet niet hoe het moet want er word geld van mij bankrekening afgeschreven zouden jullie aub contact met mij willen opzoeken of hierop beantwoorden wat ik kan doen?

Waar vind ik het contactformulier?

Ik heb precies het zelfde probleem.

Ik kan mijn abonnement ook niet opzeggen en er is vandaag wel 9.99 euro afgeschreven

Zou graag mijn abonnement stop willen zetten.

Zou het probleem opgelost kunnen worden

Alleen als je niet kan inloggen, krijg je het formulier ook niet.

Marked as solution

De oplossing als je niet kunt inloggen. Stuur een mail naar support@spotify.com. Wij kregen heel snel een zeer goed persoonlijk antwoord en een oplossing.

Ik zie bij het opzeggen geen wijzigen of anulleeren staan.ben al dagen  aan het kijken maar het lukt niet.... weet iemand hoe het wel moet ??

BBF21CEA-5D0E-4D1D-BE02-17AA14D03DED.png

Suggested posts