Announcements
The Spotify Stars Program: Celebrating Values Week!

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Premium for Family gezinsleden toevoegen lukt niet

Premium for Family gezinsleden toevoegen lukt niet

Ik probeer het maar even in het Nederlands. Ik heb mij Free account vanochtend omgezet naar een Premium Family account. Dit is geen probleem. Vervolgens echtgenoot en zoons uitgenodigd. Echter, nadat de code is ingevuld en je op doorgaan klikt, krijg ik steeds de foutmedling "Oeps er is iets foutgegaan". Ik heb vanalles geprobeerd (nieuwe uitnodigingen, nieuwe accounts) maar niets helpt. Ik ben vooral gefrustreerd omdat ik  niet even kan bellen met Spotify. Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Iemand anders suggesties?

Reply
20 Replies

i have the same problem! help me 😞

hi  ik heb het zelfde alleen dat er om inloggen gevraagd wordt zucht hoop dat iemand reageerd met een oplossing

 

Ik heb inmiddels via Facebook contact met de support van Spotify. Het is nog niet opgelost maar ze zijn nu aan het kijken wat het probleem is. Ik raad je aan om ook via Facebook een message te versturen. Op mijn bericht regaeerden ze binnen een uur en geven aan je op de hoogte te houden. Het moet overigens wel in het Engels anders kunnen ze je niet helpen. Ik wacht af.

 

Succes,...

Bij ons lukt het ook niet. Al tig x de uitnodiging verstuurd naar gezinsleden, maar de mail met link komt nooit binnen.

ik heb precies hetzelfde.

Mijn man kan niet inloggen ikneb de kids wel.

Erg vreemd en baal idd ook dat je geen contact met hun kint krijgen

Hallo, zijn jullie ondertussen geholpen ?? Al onze gezinsleden kunnen niet aanloggen via de bevestigingsmail.

Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Ik heb het account van de week geactiveerd, nu wil ik mijn familie uitnodigen, alleen kunnen zij de uitnodiging niet accepteren.. 

 

 

Hier ook problemen met toevoegen gezinsleden. Uitnodigingsmail komt aan. Daarin staat een code, en een link waar het familielid zich moet aanmelden, of inloggen.Geheel onduidelijk wat er met de code moet gebeuren, cq. waar die moet worden ingewisseld (elders op het net leest ik dat die ergens kan worden ingevoerd). Echter niet bij de 'cadeau-optie'. Teleurstellend dit.

 

 

Ik krijg niet eens een scherm voor het versturen van een uitnodiging. Gaat lekker daar bij Spotify - zeer lastig om contact met ze op te nemen!

ook ik krijg de pagina voor het uitnodigen van gezinsleden niet te zien! Kan dus niemand uitnodigen, erg vervelend!

Hallo, bij mij werkt dit ook niet?

 

Maar.....staat al even open....is er al een oplossing gekomen?

 

Gr. peter

Zelfde probleem hier. Krijg een mail om de uitnodiging te accepteren maar vanaf dan lukt het niet. Wat je met de code moet doen is me een raadsel.....

Hier ook niet mogelijk grrr

Heb je hier ook een oplossing voor gevonden?

Ik heb nu precies hetzelfde.

Groet Bert.

Heb zojuist contact gehad met Spotify, en het bleek dat mijn inlog gemaakt was via Facebook. Dus ook inloggen met Facebook en daarna kom je wel op de gewenste pagina's. Succes!

Ik liep ook tegen dit probleem aan. Ik had een family account aangemaakt en vervolgens mijn man en kids uitgenodigd. Zij hadden nog geen spotify account. Zij moeten eerst afzonderlijk een account aanmaken. En daarna kunnen zij in hun mail op "uitnodiging accepteren" klikken. Dan moeten zij opnieuw de gegevens van hun account invoeren en is hun account gekoppeld aan de family account. Succes!

Idd de backup van Spotify is minimaal.

 

Ik heb echter uitgevolgeld hoe het uiteindelijk wel werkt;

Ieder gezinslid moet zijn eigen account aanmaken, dus uitloggen van het gemeenschappelijke abo.

Daarna de uitnodigingen accepteren. Daarna werkt het zoals het zou moeten!

ik heb hetzelfde probleem.. 1 dochter krijgt een link die niet werkt.. de link werkt bij de andere kids wel. 

geen support te vinden, alle tips hieronder werken ook niet.

Ik heb nu een mail gestuurd en een tweet 

Dag,  zie de reacties hierboven. Maar het komt er op neer dat je eerst een eigen account moet aan maken (mag gewoon een gratis account) en met die account inloggen op de uitnodiging die krijgt van de hoofdgebruiker. Daarna de gevraagde gegevens invullen en het werkt.

Suggested posts