Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Problemen met account

Problemen met account

Hi,

Een paar maanden geleden heb ik ooit een keer een Spotify account aangemaakt via Facebook. Ik heb er niet veel mee gedaan, maar bij beide wel hetzelfde emailadress gebruikt.

Vandaag logde ik weer in om een 'Family abbonement' te accepteren. Toen ik was ingelogd bleek mijn e-mailadress te zijn verwijderd, mijn gebruikersnaam was '21jgegglvfytnbgr........' en mijn geboortedatum was anders. Ondanks dat ik niks heb aangepast op Spotify of FB.

Ik heb vervolgens op Spotify mijn Facebookacc. ontkoppelt, en op Facebook dat Spotify ontkoppelt. 

Als ik nu een nieuw account probeer aan te maken met mijn emailadress staat er: "Sorry, deze email is al in gebruik". Als ik vervolgens bij 'Wachtwoord vergeten' ditzelfde emailadress invul dan staat er het volgende: "Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify. Om je Facebook-wachtwoord te wijzigen, ga naar je instellingenpagina op facebook.com"......... Als ik klik op "Log in met Facebook" of inlog met mijn fb-gebruikersnaam en wachtw. dan staat er dat ik nog geen Spotify-acc gekoppeld heb met een Fb-acc....

Hoe kan ik dit alles oplossen en straks Spotify én Facebook verbinden waarbij ik op beide hetzelfde emailadress gebruik..?

Bedankt alvast,

Tim

Reply
0 Replies

Suggested posts

Let's introduce ourselves!

Hey there you,   Yeah, you! 😁   Welcome - we're glad you joined the Spotify Community!   While you here, let's have a fun game and get…

ModeratorStaff / Moderator/ 4 years ago  in Social & Random