Spotify charged me for a month of service

Reply

Spotify charged me for a month of service

luke_kamp
Newbie

A little over a month ago, I saw Spotify's promotion for a free month of their premium service.  I eagerly signed up, entered my credit card info (MISTAKE!) and carried on with a free month.  Two days before the subscription was to end, I went and followed the instructions to cancel my premium subscription so I wouldn't get charged; I simply wanted to go back to my free account.  However, I would enter the necessary information, and it would give me an error message, saying I couldn't do anything.

 

The day before the subscrption was up, I did the same thing...error message.  The day the subscription was up, I went to attempt to cancel it again.  It worked with no problems at all; however, it CHARGED my credit card for an additional month.  I want my money back (all $9.99 of it) but I can't get in contact with Spotify at all.  Any ideas?

1 Reply
Highlighted

Re: Spotify charged me for a month of service

Richard
Roadie
Sorry to hear that you were charged, Luke. We sent you an email about this 5 days ago - did you not get this? (Please check your junk/spam filter just in case).

In any case, we processed the refund so the money should return to your account soon. You should be back on the free, ad-supported service now.
Check out our Twitter for the latest updates on any service issues: @Spotifystatus

Problem solved? Click 'Accept as solution' to make it easier to find for others!

New to the Community? Check out our Community newbie tips
SUGGESTED POSTS