Announcements
The Spotify Stars Program: Celebrating Values Week!

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Wachtwoord vergeten

Wachtwoord vergeten

Hoihoi,

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en mijn e-mailadres klopt blijkbaar niet, ik heb gmail maar er staat gmqil, en nu kan ik dus geen nieuw wachtwoord aanvragen. Ook wil ik mijn spotify premium account opzeggen, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet. Ik kan naar account en dan staat er bij abonnement: Je abonnement wordt automatisch verlengd op 19-10-16 en hiervoor wordt €9,99 in rekening gebracht, en er staat updategegevens, maar voor de rest niks waar ik mijn account kan opzeggen. Weet iemand hoe dat werkt?

Reply
10 Replies

Hoi!

 

Als je je wachtwoord ben vergeten en je email ook niet kan wijzigen moet je even contact opnemen met support: https://support.spotify.com/us/contact-spotify-support/?contact Zij kunnen je email wijzigen naar het juiste adres, zodat je een nieuw wachtwoord kan aanvragen.

 

Als je weer in je account kan kan je jouw Premium opzeggen. Dat de je hier: https://www.spotify.com/us/account/subscription/

 

Ik hoop dat dit helpt. 🙂 Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

 

P.S. Als dit je probleem oplost, zou je dat op 'mark as solution' kunne klikken? Dan weet iedereen gelijk dat het probleem is opgelost!

ik kan nu nog wel in mijn account, doordat ik met facebook ben ingelogd, maar bij die link staat niet account opzegge.

Hey!

 

Dat is gek. Er zou een knop met ' cancel your subscription' moeten zijn. Heb je wel Premium gekocht bij Spotify zelf? Als je een Spotify Premium abbonnemnet hebt afgesloten via iTunes dan moet je deze tutorial volgen: https://support.apple.com/en-gb/HT202039

(Als je wil kan ik hem vertalen naar het Nederlands!)

 

Overigens, wil je je hele account opzeggen of alleen downgraden van Premium naar Free? Als je het hele account wilt verwijderen dan zijn de stappen anders. 😉

 

Nou er staat: spotify premium, op ... wordt er automatisch 9,99 van uw rekening afgeschreven, en ik heb gewoon alles van premium, dus waarschijnlijk wel. Maar er staat niets over het account opzeggen.

Waar staat dat? Op je spotify account of ergens in je iPhone/iPad/iPod?

Op mijn spotify account

Oke, misschien is het beter om het toch even te checken. Als je een iPad/iPod/iPhone gebruikt met spotify probeer dan dit eens:

  1. Ga naar instellingen (op je iPad/iPod/iPhone)
  2. Klik op bekijk Apple ID
  3. Klik in dit menu nog eens op bekijk Apple ID (je moet nu misschien inloggen, doe dat even)
  4. Scroll naar abonnementen en klik op beheren
  5. Klik op Spotify (als het er staat)
  6. Klik op abonnnement annuleren

 

Als je geen Spotify gebruik op een iPad/iPod/iPhone of als Spotify niet in het menuutje staat, dan is dat het probleem niet. Als Spotify er wel staat dan kan je het zo oplossen. Laat even weten of het werkt! 🙂

 

 

Ik gebruik geen spotify op ipod / ipad / iphone dus dat kan het niet zijn.

ik heb  het wachtwoordverkeerd ingelogt  ik mijn wachtwoord vernieuwen maar dat wordt geblokkeerd ,hoe moet ik dat oplossen  gr.lcdwinter07

Hi idcwinter07,

 

zou je een aparte topic aan kunnen maken? Dat is handiger. Zet daar ook even in welk platform je gebruikt (PC, Mac, Andriod, iPhone, etc.) Klik hier en dan op ' start a topic'.

Suggested posts