Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Accounts

Get help with logging in, passwords, and account settings.

Start a topic

Solved!! Email is "not" linked to account

So basically whenever i try to log into my account via gmail i get a popup telling me that this email isnt linked. so then i change my password via the email "that isnt linked" and then when i try to link gmail thru the account page where it show tha...

Newbie

31rkx2sq2dkgsg7bfewd

Newbie

81531 Views

9 replies

2 likes

Account
Login
  • 81531 Views
  • 9 replies
  • 2 likes

Solved!! How to find Wrapped from previous years?

Plan Premium Country Canada Device Poco F1 and Desktop Operating System Android Oreo and Windows 10 My Question or Issue Is there a way for me to check on my old wrapped 2017 and 2016 stats?

Casual Listener

4rkar

Newbie

656602 Views

13 replies

4 likes

Account
  • 656602 Views
  • 13 replies
  • 4 likes

Solved!! Logged in devices

Hi,I couldn't find it on google so I came here with my question which is, Where can I see all of the devices that are logged in on my account, if atleast there is such a thing because I can't find it.Thanks

Casual Listener

Hogman

Newbie

737664 Views

18 replies

29 likes

• 737664 Views
  • 18 replies
  • 29 likes

Old email new account

Earlier today I permanently closed my account as it was made using my Facebook account which had my main email address associated with it. I wanted to delete the account as I was wanting a fresh account without being linked to facebook, however when ...

Newbie

Earlier today I permanently closed my account as it was made using my Facebook account which had my main email address associated with it. I wanted to delete the account as I was wanting a fresh acco...

MattSuda

Spotify Star

293 Views

1 replies

0 likes

• 293 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

URGENTE

Fui hackeado e preciso de ajuda. Preciso que vocês resolvam urgente esse problema, porque estou com minhas informações de cartão de crédito vinculadas ao spotify. Alguém descobriu minha senha e trocou meu e-mail de "matt_af@hotmail.com" para "mtojuj_...

Newbie

Fui hackeado e preciso de ajuda. Preciso que vocês resolvam urgente esse problema, porque estou com minhas informações de cartão de crédito vinculadas ao spotify. Alguém descobriu minha senha e troco...

palyftw

Newbie

348 Views

1 replies

0 likes

• 348 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Perdi Mail y Contraseña

Hace meses que perdi el mail y la contraseña de ingreso a SpotifyNo me aparece ningun mail para anular la suscripcion .Alguien me puede ayudar.

Visitor

Hace meses que perdi el mail y la contraseña de ingreso a Spotify No me aparece ningun mail para anular la suscripcion . Alguien me puede ayudar.  

Alejandro_C

Spotify Legend

310 Views

1 replies

0 likes

• 310 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution No me aparecen amigos de Facebook

Hola. Retomé mi cuenta de Spotify ahora Premium vía Fb (como siempre), pero ahora no me aparece ningún amigo de Fb. En el nombre de cuenta tengo un código. Solución?

Newbie

Hola. Retomé mi cuenta de Spotify ahora Premium vía Fb (como siempre), pero ahora no me aparece ningún amigo de Fb. En el nombre de cuenta tengo un código. Solución?

EduardoTobías

Newbie

3602 Views

2 replies

0 likes

Account
  • 3602 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Someone else is accessing/using my account

Hello good folks, I have someone else regularly using my Spotify Premium account. I have tried logging out of all my devices, changed all my passwords to facebook and anything else I can think of - and I have done this twice now. However, someone who...

Casual Listener

Hello good folks,  I have someone else regularly using my Spotify Premium account.  I have tried logging out of all my devices, changed all my passwords to facebook and anything else I ca...

user-removed

Not applicable

10955 Views

10 replies

3 likes

• 10955 Views
  • 10 replies
  • 3 likes

Spotify Premium Family for two accounts who live in different countries

Hi everybody,I would like to ask you if it is possible to activate a Spotify Premium for two accounts activated in the same country. However one of them actually lives in another country.Thanks in advance

Newbie

Hi everybody, I would like to ask you if it is possible to activate a Spotify Premium for two accounts activated in the same country. However one of them actually lives in another country. Thanks i...

Maxim

Spotify Star

267 Views

1 replies

0 likes

Premium
Subscription
  • 267 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Free premium account

Hii was offered a free Spotify premium account by Vodafone if I upgraded my package, I took them up on this deal, unfortunately I still get ads and keep being asked to upgrade to premium. What have I done wrong ?

Visitor

Hi i was offered a free Spotify premium account by Vodafone if I upgraded my package, I took them up on this deal, unfortunately I still get ads and keep being asked to upgrade to premium. What have...

sophialouise12

Regular

1760 Views

1 replies

0 likes

Premium
  • 1760 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

How do I take my premium accont out of shuttle play mode

For some reason all of my music library's are play my music in shuttle play mode - I am a premium account holder and this should not automatically be happening. Please tell me how to shut this mode off.

Newbie

For some reason all of my music library's are play my music in shuttle play mode - I am a premium account holder and this should not automatically be happening.   Please tell me how to shut this...

MattSuda

Spotify Star

381 Views

1 replies

0 likes

• 381 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

desconto de estudante e cobrança duplicada

Eu já tenho conta no spotify e solicitei o o pedido de desconto de estudante e coloquei o mesmo cartão , mas me foi cobrado 2 x o valor de R$10,00 no cartão no, um por essa operação que nem foi confirmada ainda, ao fim apareceu uma mensagem falando q...

Newbie

Eu já tenho conta no spotify e solicitei o o pedido de desconto de estudante e coloquei o mesmo cartão , mas me foi cobrado 2 x o valor de R$10,00 no cartão no, um por essa operação qu...

Mendesvictor6

Newbie

354 Views

1 replies

1 likes

Account
Premium
  • 354 Views
  • 1 replies
  • 1 likes

Superuser Contribution Cuanta anterior

Como puedo recuperar mis playlist de mi cuenta que tenia en un equipo anterior

Newbie

Como puedo recuperar mis playlist de mi cuenta que tenia en un equipo anterior

Alejandro_C

Spotify Legend

318 Views

1 replies

0 likes

• 318 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Troca de cartão e desconto de estudante e cobrança duplicada

Eu já tenho conta no spotify e solicitei o o pedido de desconto de estudante e coloquei outro cartão queria manter essa alteração, mas me foi cobrado 2 x o valor de R$10,00 no cartão novo, um por essa operação que nem foi confirmada ainda, ao fim apa...

Newbie

Eu já tenho conta no spotify e solicitei o o pedido de desconto de estudante e coloquei outro cartão queria manter essa alteração, mas me foi cobrado 2 x o valor de R$10,00 no cartão novo, um por ess...

242 Views

0 replies

0 likes

• 242 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Can't change my email address

I've read a lot into this and nothing has fixed the issue so far. I have a premium account that I signed up for many years ago using my Facebook account. I got a new email address and I'm having trouble changing it on Spotify. I know that I'm suppose...

Casual Listener

I've read a lot into this and nothing has fixed the issue so far. I have a premium account that I signed up for many years ago using my Facebook account. I got a new email address and I'm having trou...

schmidtyb43

Casual Listener

455 Views

4 replies

0 likes

• 455 Views
  • 4 replies
  • 0 likes

Premium not working on any device other than on desktop

I upgraded to premium some months ago and have been receiving receipts for the monthly payments, but no matter how many times I uninstall and reinstall the app on both my iPhone and iPad, the premium doesn't show in my account, only on my desktop ver...

Casual Listener

I upgraded to premium some months ago and have been receiving receipts for the monthly payments, but no matter how many times I uninstall and reinstall the app on both my iPhone and iPad, the premium...

kpaxton

Casual Listener

438 Views

4 replies

0 likes

• 438 Views
  • 4 replies
  • 0 likes

Spotify - Incorrect Email & Username - Random String of Numbers and Letters

Hey Troops, I'm having a couple issues with my account. Firstly, I created it with my Facebook, which is all well and good, and I know that is irreversible, but the Facebook account I used is set up with a different email than is displayed on my Spot...

Casual Listener

Hey Troops,   I'm having a couple issues with my account. Firstly, I created it with my Facebook, which is all well and good, and I know that is irreversible, but the Facebook account I used i...

Tom

Community Legend

745 Views

5 replies

0 likes

Account
Login
  • 745 Views
  • 5 replies
  • 0 likes

Username is numbers

Hi, i created my spotify account based on facebook but when i add music to a playlist, my username is a bunch of numbers. Why is this and how can i fix it?

Newbie

Hi, i created my spotify account based on facebook but when i add music to a playlist, my username is a bunch of numbers. Why is this and how can i fix it?  

Bittencourt

Spotify Star

496 Views

1 replies

0 likes

• 496 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Familymember is unable to joint family account

Hey there, Yesterday my family and I created a Spotify Family Premium account. Most familymembers are able connect, but for one person the following error keeps popping up: "cannot joint premium for family. Sorry! You're already a member of this (or ...

Newbie

Hey there,   Yesterday my family and I created a Spotify Family Premium account. Most familymembers are able connect, but for one person the following error keeps popping up: "cannot joint pre...

Hubo

Community Legend

328 Views

1 replies

0 likes

Account
Premium
  • 328 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Cancelamento de assinatura

Fui assinar uma assinatura de studant porem ja foi cobrado no meu cartao antes mesmo de eu enviar os documentos. Porem quero cancelar a compra. Nao compra.

Newbie

Fui assinar uma assinatura de studant porem ja foi cobrado no meu cartao antes mesmo de eu enviar os documentos. Porem quero cancelar a compra. Nao compra.

Bittencourt

Spotify Star

551 Views

1 replies

0 likes

• 551 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Por favor ajudem

Eu acabei de assinar o Premium porém sou estudante universitária e foi me cobrado o valor de 16,99. Eu já paguei esse valor faz 1 hora e minha conta ainda está Free. Eu preciso do extorno deste valor pois quero o desconto universitário

Casual Listener

Eu acabei de assinar o Premium porém sou estudante universitária e foi me cobrado o valor de 16,99. Eu já paguei esse valor faz 1 hora e minha conta ainda está Free. Eu preciso do extorno deste valor...

discord-317

Music Fan

479 Views

3 replies

0 likes

Premium
  • 479 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Cambiar suscripción premium por suscripción para univertitarios

Quisiera saber como debo hacer para cambiar de suscripción sin que me cobren de nuevo otra suscripción sin haber terminado el contrato actual con la suscripción premium. O si debo de cancelar la suscripción premium y luego volver a la suscripción par...

Newbie

Quisiera saber como debo hacer para cambiar de suscripción sin que me cobren de nuevo otra suscripción sin haber terminado el contrato actual con la suscripción premium. O si debo de cancelar la susc...

Alejandro_C

Spotify Legend

4981 Views

1 replies

0 likes

• 4981 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Someone else is playing from my account through their Echo.

I have already remote logged-out and changed my password and nothing is kicking this Echo device off of my account. I contacted Spotify on Facebook about this a few months ago and the only solution they had was to completely start a new account, then...

Newbie

I have already remote logged-out and changed my password and nothing is kicking this Echo device off of my account. I contacted Spotify on Facebook about this a few months ago and the only solution t...

Sebasty

Community Legend

454 Views

1 replies

0 likes

• 454 Views
  • 1 replies
  • 0 likes