Announcements
The Spotify Stars Program: Celebrating Values Week!

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

iDeal payment system for the Netherlands

Solved!

iDeal payment system for the Netherlands

Ik wil graag gebruik maken van de 3maanden spotify voor 0.99 euro. Als ik wil betalen met Ideal moet ik gewoon 9.99 euro betalen. Waarom kan ik niet gewoon alleen die 0.99 betalen?

Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Hallo @Klaas123123,

De deal van 3 maanden premium is alleen maar mogelijk bij herhaaldelijke betalingsmethodes. Wanneer je iDeal kiest krijg je een scherm waar dit in wordt verteld. 

Via Ideal kan je alleen nog maar vooruitbetalen voor 1 tot 6 maanden. Ik denk dat dit ermee te maken dat iDeal fraude gevoelig is omdat mensen dan gemakkelijk hun betaling voor premium kunnen opzeggen na de aanbieding, bij een creditcard is dit niet het geval. 

Het is nog altijd een optie om voordelig een family abonnement te pakken. 

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Bij verdere vragen in het Nederlands kan je mij altijd contacteren! 

Fijne dag,
- Jordy

View solution in original post

4 Replies

Hey @user-removed,

De promoties zoals die van 3 maanden voor 0,99 € zijn alleen geldig voor mensen die gebruik maken van een creditcard. Helaas valt iDeal hier dus niet onder! 

 

Ik hoop jou hier mee voldoende te hebben geïnformeerd ! Als er verdere vragen zijn hoor ik deze graag.

Een fijne dag!
- Jordy

Wat een onzin, vroeger was dit wel mogelijk!

Via Ideal kan gewoon elke maand geld afgeschreven worden van een rekening, maar sinds een paar dagen kan dit ineens niet meer?!

Marked as solution

Hallo @Klaas123123,

De deal van 3 maanden premium is alleen maar mogelijk bij herhaaldelijke betalingsmethodes. Wanneer je iDeal kiest krijg je een scherm waar dit in wordt verteld. 

Via Ideal kan je alleen nog maar vooruitbetalen voor 1 tot 6 maanden. Ik denk dat dit ermee te maken dat iDeal fraude gevoelig is omdat mensen dan gemakkelijk hun betaling voor premium kunnen opzeggen na de aanbieding, bij een creditcard is dit niet het geval. 

Het is nog altijd een optie om voordelig een family abonnement te pakken. 

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Bij verdere vragen in het Nederlands kan je mij altijd contacteren! 

Fijne dag,
- Jordy

Hoi Jordy,

Ik wil graag premium for family maar heb geen creditcard. Gewoon premium kan via Ideal. Zit nu in de proefperiode. Kan ik -als ik eenmaal maandelijks voor premium betaal- zo der creditcard upgraden naar family? Groet Marije

Suggested posts