Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Spotify triggar batterimeddelande-spam från systemet

Spotify triggar batterimeddelande-spam från systemet

Jag är osäker på om det är något specifikt för LG eller om det gäller alla Andoid 5.0-lurar, men min telefon visar mig gång på gång meddelandet "Det här programmet använder mycket batteri. Stäng av programmet för att spara batteri". Det dyker upp relativt frekvent, och det spelar ingen roll om jag sveper bort det eller klickar på det. När jag lång-trycker på det får jag information om att det är "system" som visar meddelandet, men det går förstås inte att blockera notifications från systemet. 

 

Jag har förstås kollat runt bland inställningarna för att se om det går att stänga av den här varningen, men jag har inte hittat någonting.

 

Är det någon där ute som sitter på en lösning på hur man blir av med det här eviga tjatandet?

Reply
1 Reply

Please read the guide linked below for details on the most common issues and how to fix them. Usually a clean install is the first step to take and resolves most of the usual issues; the guide details the steps to take to ensure a full 'clean installation' is achieved - This includes checking redundant folders and a REBOOT!

[COMPLETE GUIDE] How to fix most Android issues


Please use the search feature before posting a problem/bug/idea.
What's a Spotify Rock Star, and how do I become one?
     Using Spotify Since March 10th 2009
     Twitter: @mechanimal82

Android Troubleshooting:
[COMPLETE GUIDE] How to fix most Android issues
Spotify Android Version History

Suggested posts