No es idea

Primero que nada yo cancele mi cuenta premium por que no hay canciones disponibles que me gustan y por que nunca nadie me escucho en mi queja, ahora, lo que quiero preguntar es por que no esta el disco de decemberundergroud de AFI??? Estan todos menos ese en específico, y es el que mas me gusta, o por que no esta la cancion de mientras las hojas caen de austin tv??? Muy buena rola instrumental, si se supone que pagamos (o pague) para que pudiera escuchar mi música favorita cuando yo quisiera y aun asi esas peticiones nunca estuvieron disponibles, es realmente decepcionante que ni siquiera me pudieran dar una repuesta concreta al respecto.
Updated: 2017-02-26

Hello and thanks for the feedback!
Spotify is always trying to add as much music content as possible. If a track/album/artist isn't available (in a certain country) it's mostly the decision of the artist or their label. You may want to contact the Artist directly about the missing content. For more information about that topic, please have a read at point 5 of the official FAQs respecting additional music requests here.

Status: Case Closed
0 Likes

Related Ideas

Comments
Rock Star 28
Rock Star 28
Status changed to: Case Closed
Updated: 2017-02-26

Hello and thanks for the feedback!
Spotify is always trying to add as much music content as possible. If a track/album/artist isn't available (in a certain country) it's mostly the decision of the artist or their label. You may want to contact the Artist directly about the missing content. For more information about that topic, please have a read at point 5 of the official FAQs respecting additional music requests here.