Post Of The Week: Annual Premium Already Paid For, Wanting To Go To Family Plan

Community Manager
Community Manager
2 weeks ago

Hey!

...

spotify:track:5q5WH047jx9nlbXHU0p6Yg:small

...

spotify:track:7vqUr6K2Js9Paq4kdNSOm6:small

...
again, with another Post of the Week!

The opening line has been spoken... 

"I paid for my annual Premium account a couple months ago. I'm now thinking about getting the family plan."

Anddddd:
Lights, camera, ACTION!

With a brand new cast, today's show is featuring the brilliant Rising Star @Noah-S, and this fresh post!

Screen Shot 2018-05-10 at 09.46.04.png

Noah delivers every line with perfect conviction, and jumps straight in to answer the questions at hand:

"1) Can I pay the difference in one lump sum (like the Annual Premium account)?
2) If that's not an option (which it really should be), is it another 14.99 per month..."

Screen Shot 2018-05-10 at 09.43.13.png

Not only is a great answer given, but this shining Star shows the perfect balance between being helpful, and friendly! We love the reassuring last line, letting the user know that more questions are welcome.

With the end credits nearing, it's time to congratulate @Noah-S once more! Thanks for the awesome post, and we hope you enjoy your free month of Premium.

See you next time 😊

Note:

If you've got Premium already and you're looking to subscribe to Premium for Family, we'd recommend checking out this article, under the section "How does the Premium for Family billing system work?" for further info!

/M

6 Comments
Rising Star 20 IguanaSetup
Rising Star 20

Congratulations @Noah-S :)

Kaliano
Newbie

Boa tarde

Tentei renovar minha conta universitária, porém, cobraram por duas vezes R$10,00 ao tentar atualizar os dados do cartão.

Minha faculdade alterou o nome e o site que realiza a análise está desatualizado.

Desta forma não atualizou e não aprovou o meu desconto

Poderia verificar por favor.

Rock Star 13
Rock Star 13

Very well deserved, great work ☺️

KatesHere
Community Legend

Great post, congrats @Noah-S

marcelosantos
Newbie
Boa noite!

Meu nome é Marcelo, sexta-feira eu fiz uma assinatura mensal do plano premium família no aplicativo de músicas Spotify. No entanto, ao consultar minha conta no app, ainda estou como usuário Free, embora na minha fatura do cartão já conste o valor debitado de 26,90 ao estabelecimento EC*SPOTIFY.
Gostaria de saber de que forma esse problema poderá ser resolvido.
Atenciosamente,

Marcelo Santos
Danilohansem
Newbie

Olá, assinei o Spotify Familiar essa semana e já recebi aviso de débito no meu cartão porém continuo como free. oque fazer?