Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Dit nummer is niet beschikbaar. Als het bestand op je computer staat, kun je het importeren.

Dit nummer is niet beschikbaar. Als het bestand op je computer staat, kun je het importeren.

Dit nummer is niet beschikbaar. Als het bestand op je computer staat, kun je het importeren.

 

Deze foutmelding krijg ik de laatste dagen bij alle nummers die ik aanklik.

Ik hoor verder ook geen muziek en zie niks afspelen.

 

Opnieuw gedownload en oude versie geprobeerd.

Helaas werkt niks en kan ik niks vinden waar het probleem ligt.

 

wie kan mij helpen?

 

Reply
13 Replies

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Ik heb het bij sommige nummers? Dus gehele CD waardan maar 5 van de 16 nummers beschikbaar zijn. Ook nummers die eerst wel te beluisteren waren???

HELP?

Ik heb het opgelost door Spotify te verwijderen en opnieuw te installeren

 

Ik heb het zelfde probleem sinds kort. Op mijn telefoon loopt alles wel normaal, op desktop en laptop blijf ik die foutmelding krijgen. Spotify opnieuw installeren heeft niks uitgehaald.

Iemand?

Hier ook precies hetzelfde. Opnieuw geprobeerd te intstalleren met zowel firewall aan en uit, ook in de firewall aangegeven dat deze Spotify moet toestaan.

Ja dit werkt dus niet.

Op windows 10 gebeurt dit als de Netflix app open staat om een of andere bizarre reden. Nadat ik de Netflix app sluit speelt Spotify weer muziek af 😛

 

 

heb nu de oudere versie. Nu werkt alles weer, alle nummers pakt ie weer.

ik heb mn laptop (draait op Linux) heb ik spotify een lijst gemaakt van een lokaal bestand. Hij deed het op mn telefoon tablet(android) en mobiel(android). Maar vd week zag ik dat mn lijst op mn mobiel niet meer gedownload was (kan gebeuren, bijv verkeerde knopje) dus toen ging ik hem thuis proberen weer te downloaden, en toen downloade hij maar 2 nummers? en toen klikte ik op een nummer dat dus niet gedownload was en toen zei hij ´´ nummer niet beschikbaar´´ wie kan mij helpen?

 

p.s. hij doet het nog wel op mn tablet en op mn laptop

Ik neem aan dat je Spotify Premium moet hebben – kan ik niet testen.

Maar je kunt dus in 'Voorkeuren' onder 'Lokale bestanden' aangeven uit welke bronnen Spotify nummers kan weergeven. Voeg desnoods een nieuwe bron toe, waarbij je het pad ingeeft.

Schermafbeelding 2018-02-16 om 00.16.13 - 16 feb. 18 week 07.JPG

Heb ik idd al allemaalal geprobeerd...... en ik heb idd prenium

Zeker weten dat je het pad correct hebt ingevoerd?

Suggested posts