Spotify free, alla låtar borta från gamla desigen

Reply
Highlighted

Spotify free, alla låtar borta från gamla desigen

megamixerman
Casual Listener

Tja !

Vad skedde med Spotfiy efter "ansiktslyftet" eller sk "nya" layouten om än det vart ett tag nu det pågått. Alla mina låtar på (ej premium val)l är totalt väck och ohittat som jag reggades i listan? 
Dvs katalogen med alla låtar eller om det var "kategori". Designen är ju sig olik numera och det ända som kvarstår av det jag sparat som låtar är i olika döpta mappkategorier som ex. pop, rock etc men inte registret där 100 000 tals låtar ligger och är försvunna. Enalta oshysst av spotify att bara radera hela registret om man inte valt att flytta allt till mappar. . Mycket Tacksam för hjälp att lösa detta med att hitta låtarna?

Gjorde ju mappar tillslut men då flyttade jag bara en bråkdel av olika sorts musik till vald mapp men låten i gamla designen Spotify var kvar i registret /katalogen trots det så den liksom bara kopierades till en mapp så att säga. Sen kunde man ju inte heller radera låtar i gamla spotify vad jag minns utan bara "stjärnmärka". 

Orsak att jag önskar hjälp i detta senare skede är bara att jag inte tagit tag i det förrän nu. 

SUGGESTED POSTS