Ideal payment system in the Netherlands

Status: Not An Issue

What the f is happening. Am a happy user in the Netherlands of Spotify premium for 2 years and since this month i can't pay with IDEAL anymore. I use spotify every day for a few hours and can't miss my premium account. I don't have a creditcard or paypal registered with a creditcard.
Please Spotify get a solution for this, soon as possible!

Hey guys!

iDeal isn't available as recurring payment method right now. You can pay for your subscription in advance (pay-as-you-go) right here. If you'd like to have an automatic renewal of your subscription, you'll have to use creditcard or Paypal. Let me know if you have any other questions. I'll pass on your feedback on to the right folks.

Happy holidays! 🙂

/H

--

Hey iedereen!

iDeal is nu niet beschikbaar als automatische betalingsmethode. Je kan vantevoren betalen voor je abbonement (pay-as-you-go) op deze pagina. Als je graag wilt dat Spotify automatische je abbonement verlengt, moet je gebruikmaken van creditcard of Paypal. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt. Je feedback wordt doorgegeven aan de juiste teams.

Fijne feestdagen! 🙂

Comments
snarfje18

Ik heb hetzelfde probleem, van alles al geprobeerd maar ik kan dus ook niet betalen zoals ik gewend ben met Ideal! Spotify, dit probleem vraagt om een snelle oplossing!!!

snarfje18

Na heel veel over en weer vliegende mails heeft Spotify eerst mijn account verwijderd (onder het mom van dat ik mijn abonnement had beeindigd?) Daarna kreeg ik een eenmalige link om alsnog 1 X met iDeal te betalen. Dit betalings systeem komt (voorlopig?) niet meer terug. Geen uitleg over het waarom! Spotify dwingt mij nu om met creditcard of PayPal te gaan betalen of inderdaad zelf mijn account op te zeggen! GOEDE ZET SPOTIFY! GA ZO DOO!!!!!!!

Hubo
Status changed to: Not An Issue

Hey guys!

iDeal isn't available as recurring payment method right now. You can pay for your subscription in advance (pay-as-you-go) right here. If you'd like to have an automatic renewal of your subscription, you'll have to use creditcard or Paypal. Let me know if you have any other questions. I'll pass on your feedback on to the right folks.

Happy holidays! 🙂

/H

--

Hey iedereen!

iDeal is nu niet beschikbaar als automatische betalingsmethode. Je kan vantevoren betalen voor je abbonement (pay-as-you-go) op deze pagina. Als je graag wilt dat Spotify automatische je abbonement verlengt, moet je gebruikmaken van creditcard of Paypal. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt. Je feedback wordt doorgegeven aan de juiste teams.

Fijne feestdagen! 🙂