Announcements

Inloggen op iPad lukt niet meer/Verbinding beschikbare apparaten werkt niet

Status: Closed

Via Spotify Connect luister ik naar mijn muziek via luidsprekers van Naim.  Heeft steeds perfect gewerkt, tot vandaag.   Mijn luidspreker staat vermeld bij beschikbare apparaten maar ik kan niet meer verbinden...   

Aantal pogingen ondernomen om Ipad af te zetten / luidspreker af te zetten en opnieuw op te starten, maar zonder succes...   Dan poging ondernomen om App te verwijderen van Ipad en opnieuw te installeren en nu kan ik niet meer aanmelden (ondanks correct email adres en paswoord !!!)  Nieuw paswoord aangevraagd en lukt nog niet.  Op Mac kan ik wel aanmelden.  Kan iemand mij helpen met : 

1.  hoe opnieuw inloggen via Spotify App op Ipad

2.  hoe opnieuw Spotify muziek beluisteren via mijn luidsprekers

Ik heb een premium abonnement

Hey @KDR2!

Dat is goed om te horen! Als je ooit nog meer hulp nodig hebt, voel je vrij een nieuwe thread aan te maken!

Bedankt, fijne dag! 🙂

Comments
Hubo
Status changed to: Need more info

Hey @KDR2! Bedankt voor je rapport!

Dat is niet de bedoeling! Kan je proberen opnieuw in te loggen op een andere internet verbinding? Dat zou moeten helpen. Heb je trouwens je account met Facebook of op spotify.com aangemaakt? Laat het me weten! 🙂

Fijne dag!

KDR2
Beste,

Is ondertussen terug in orde - via inloggen met gebruikersnaam ipv e-mail adres kreeg ik opnieuw toegang tot de App

Bedankt voor jouw reactie
Hubo
Status changed to: Closed

Hey @KDR2!

Dat is goed om te horen! Als je ooit nog meer hulp nodig hebt, voel je vrij een nieuwe thread aan te maken!

Bedankt, fijne dag! 🙂