Lineup Signup
Hi! We're just rearranging some Desktop boards to make it easier to find what you're looking for. Please bear with us, and we'll be done very soon.
To post a new question or issue, please go here: Desktop (Windows), Desktop (Mac), Desktop (Linux), Web Player.

[All Platforms][Social] APOYO PREMIUM GRATUITO DE SPOTIFY A FANPAG INTERACTIV DE MÚSICA EN FACEBOOK

Reply
Highlighted

[All Platforms][Social] APOYO PREMIUM GRATUITO DE SPOTIFY A FANPAG INTERACTIV DE MÚSICA EN FACEBOOK

laguitarradelca
Newbie

HOLA!!! ME GUSTARIA QUE SPOTIFY APOYARA MI  FANPAGES CON UN SERVICIO PREMIUM GRATUITO,  PUES ME DEDICO A PRESTAR UN SERVICIO INTERACTIVO RELACIONADO CON LA MUSICA.  DE ESTA MANERA LOS USUARIOS INTERESADO ENTRAN A LA PAGINA POR EL SERVICIO DE SPOTIFY, Y SPOTIFY,  ENCUENTRA NUEVOS INTERESES DE LOS USUARIOS DE TODA LA RED DE INTERNET.  SE TRATA DE QUE EL SERVICIO GRATUITO SEA PARA EL ADMINISTRADOR DE LA PAGINA EN CUESTION Y  ESTE A SU VEZ SE ENCARGA DE REALIZAR PUBLICACIONES DE MUSICA DE SPOTIFY PREMIUM (LISTAS DE REPRODUCCION O CANCIONES EN PARTICULAR) Y ASI MUCHOS USUARIO SE INTERESARAN MAS POR USAR SPOTIFY, PARA SUS BUSQUEDAS DE MUSICA O PARA HACER UN ESPACIO PROPIO DE MUSICA...

TRANSLATION

HELLO!!! I WOULD LIKE THAT SPOTIFY SUPPORT MY FANPAGES WITH A FREE PREMIUM SERVICE, AS I DEDICATE TO PROVIDE AN INTERACTIVE SERVICE RELATED TO MUSIC. IN THIS WAY, INTERESTED USERS ENTER THE PAGE FOR THE SPOTIFY SERVICE, AND SPOTIFY, FINDS NEW INTERESTS FROM USERS OF THE ENTIRE INTERNET NETWORK. IT IS ABOUT THAT THE FREE SERVICE IS FOR THE ADMINISTRATOR OF THE PAGE IN QUESTION AND THIS IN WAY IS IN CHARGE OF MAKING PUBLICATIONS OF MUSIC OF SPOTIFY PREMIUM (LISTS OF REPRODUCTION OR PRIVATE SONGS) AND SO MANY USER WILL BE INTERESTED MORE TO USE SPOTIFY , FOR YOUR MUSIC SEARCHES OR TO MAKE AN OWN MUSIC SPACE ...

SPOTIFY.jpg

SUGGESTED POSTS