Announcements

Nova função de letras não aparecem na minha conta

Reply
Highlighted

Re: Nova função de letras não aparecem na minha conta

Casual Listener

Eu não creio que o problema seja da conta, tenho o Spotify instalado em meu notebook e o recurso funciona perfeitamente, já no app para Android não consigo fazer com que funcione.

Highlighted

Casual Listener
Eu assinei para participar do Beta (há mais ou menos um mês), hoje reinstalei o aplicativo, reiniciei o celular, o recurso ainda não está disponível.

Visitor

Já apaguei 4x, desliguei o cel em casa uma das vezes, e nada das letras aparecerem. Tenho uma conta premium. Como faço? Qdo entro na loja da Apple, não aparece nem opção de atualização. 

Highlighted

Visitor

Para mim as letras também não aparecem, já desinstalei o app e instalei novamente, limpei cachê, saí e entrei de novo na conta e nada. Não aparece a função por nada. Aparentemente o problema é na conta.

Highlighted

Moderator
Moderator

Hey there folks,

Thank you for your posts and feedback.

We hope you don't mind us replying in English since English is the official language for the Community.

We understand that things can feel frustrating when features not available for everyone. At Spotify, we’re often testing and launching improvements and new features. This means you might see something on the app your friend doesn’t, or you could get a new feature to try out temporarily, or the other way.

As @Elena and @Alex mentioned - you can leave a +VOTE and Subscribe to this idea for any updates.

If you have any questions we're always happy to help 🙂

Cheers!

JeremyModerator
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Live, love, laugh and listen to music 🙂
Highlighted

Casual Listener

No meu celular não aparece letra, mas no meu desktop sim. E foi interessante você falar sobre o Genius, pq eu acho que desativei ele no meu celular, mas aí também acho que ele ficaria desativado no desktop também né? Não sei disso 

Highlighted

Casual Listener

No meu celular não aparece letra, mas no meu desktop sim. E foi interessante você falar sobre o Genius, pq eu acho que desativei ele no meu celular, mas aí também acho que ele ficaria desativado no desktop também né? Não sei disso

Highlighted

Moderator
Moderator

Hey @Brendalf,

Thank you for your post here in the thread.

We suggest that you have a look at this article on our support site. You can follow the steps that's provided in there and see if you can activate it or not.

If you have any questions we're always one reply away 🙂

Cheers!

JeremyModerator
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Live, love, laugh and listen to music 🙂
Highlighted

Newbie
ALGUMA SOLUÇÃO? Estou com o mesmo problema.

ANY SOLUTION? I have the same problem.
Highlighted

Visitor
I tried it and it didn't worked. Actually, my initial problem was my lyrics didn't go full screen so I reinstalled it and then the app wasn't even showing any lyrics. So I'd tried to reinstall again the way you teached in your solution and it didn't worked too 😕
SUGGESTED POSTS