Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

no puedo ver las letras de algunas canciones en Spotify

no puedo ver las letras de algunas canciones en Spotify

No puedo ver las letras de la mayoría de canciones que hay en Spotify, llevo casi un mes así y aunque haga de todo hasta crearme nuevas cuentas, no hay solución, he intentado de todo y sigo sin saber que es lo que falla.
Reply
2 Replies

Hi!

I hope you don't mind me replying in English, it's the official community language!

Spotify is partnered with Musixmatch, which provides lyrics to the Spotify platform (except in Japan). Spotify does not control the lyrics' content, just the lyrics' formatting on Spotify (background color, font, etc).

Try checking out an affected song on the Musixmatch website (one that I know of is Mockingbird by Eminem). If the song is visible there but not on Spotify, then there may be a Spotify issue.

Keep in mind, changes on Musixmatch can take 48-72 hours to reflect on Spotify, according to this FAQ page.

If you wish, you can contact Musixmatch about missing lyrics here.

Esque la letra si aparece en musixmatch y en otros dispositivos de spotify, (un ejemplo es november de tyler the creator, en otros dispositivos con premium si aparece la letra) pero con mis dispositivos con cuenta gratis no carga la cancion, la cual si tiene letra y a mi no me aparece.

Suggested posts