Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Spotify removed me from Family Account!

Solved!

Spotify removed me from Family Account!

I already wrote 3 mails to Spotify support but nobody answered yet so if no one will answer here I will definitely cancel my family subscription. I can not connect to my premium family account for three weeks now because Spotify says I'm not living in the same place as my other family members but that's just wrong because I am living in the same house. I already tried to verify my zip code but it doesn't work. I'm asking for a last solution before I will definitely cancel my subscription.

Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Senhores Bom Dia,

Tenho minha assinatura premium familiar para justamente ser usado por mim e pelo meu marido porem o Spotify insiste em dizer que não pode confirmar que meu marido moro no mesmo endereço que o meu, impossivel, solicito uma reposta imediata, pois pago muito caro para ter somente dois usuários, e ainda meu marido não pode usar.

View solution in original post

4 Replies
Marked as solution

Senhores Bom Dia,

Tenho minha assinatura premium familiar para justamente ser usado por mim e pelo meu marido porem o Spotify insiste em dizer que não pode confirmar que meu marido moro no mesmo endereço que o meu, impossivel, solicito uma reposta imediata, pois pago muito caro para ter somente dois usuários, e ainda meu marido não pode usar.

Estou com o mesmo problema com a minha familia, nao consigo contato com o spotify, vou cancelar e processar a empresa pois ja paguei dois meses de serviço. A empresa nao soluciona o problema.

Hola, estoy teniendo el mismo problema con el bloqueo de la cuenta de mi esposa y siguen cancelando la cuenta familiar con el pretexto de que no vive en la misma dirección.  Ella utilizó el correo que Spotify envió cuando decía que no podían verificar que vivía en la misma casa.  Es la cuarta vez que me sucede esto!!! El Servicio al cliente no existe!  Será mejor pasar a imusic 

If anybody that works in Spotify reads this please respond, I have been charged a full month and they just deactivated my wife's account and other family members as well.  Why is this such a hassle to get descent customer service or some kindle of support?

Alguien de spotify que lea esto por favor respondan esta situación!!! Es un verdadero abuso!IMG_5783.JPG

IMG_5784.JPG

Y fuera de esto me cobran el plan familiar completo!!Y fuera de esto me cobran el plan familiar completo!!

Suggested posts

Let's introduce ourselves!

Hey there you,   Yeah, you! 😁   Welcome - we're glad you joined the Spotify Community!   While you here, let's have a fun game and get…

ModeratorStaff / Moderator/ 4 years ago  in Social & Random