Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Premium Family

Get help verifying your Premium for Family.

Start a topic

Solved!! I can’t join our family subscription

I can’t join our family subscription and when I try it tells me that I can’t change twice in 12th months even though I haven’t changed my subscription for over 18 months plus does anyone know how I can get help with this problem?

Newbie

macho1

Newbie

82555 Views

66 replies

5 likes

Premium for Family
  • 82555 Views
  • 66 replies
  • 5 likes

Solved!! Changing Plan Manager

My wife is a keen listener of e-books and I am not. I am the Plan Manager for our family account. There are 3 users me, my wife and my daughter. I cannot transfer access to e-Books to my wife (I asked on here already). I now want my wife to be our Pl...

Music Fan

Joan

Moderator

63217 Views

30 replies

8 likes

Premium for Family
  • 63217 Views
  • 30 replies
  • 8 likes

Solved!! Family members showing audiobooks locked, even under premium family account

PlanPremium Family Device(iPad) Operating System(iOS latest) My Question or IssueHi, when i browse my app under my account, I can see audiobooks which are able to be played. However when I use my kids premium family login under their iPad, same audio...

Newbie

incendras

Newbie

198588 Views

265 replies

33 likes

Premium for Family
  • 198588 Views
  • 265 replies
  • 33 likes

Solved!! Öğrenci indirimi ödeme sorunu

Dün öğrenci indirimi için kart bilgilerini girdim ve öğrenci bilgilerini gireceğimiz sayfaya geldim. Yurt kartımın fotoğrafını çekmek için sayfayı kapadım ve spotifyın karttan para çekmediğini düşünerek kart bilgilerimi en baştan girdim ancak hata ve...

Casual Listener

Dün öğrenci indirimi için kart bilgilerini girdim ve öğrenci bilgilerini gireceğimiz sayfaya geldim. Yurt kartımın fotoğrafını çekmek için sayfayı kapadım ve spotifyın karttan para çekmediğini düşüne...

-w8_0ghlm35j

Newbie

39531 Views

122 replies

6 likes

• 39531 Views
  • 122 replies
  • 6 likes

Superuser Contribution Change Country

When creating an account Spotify desided my country should be Norway. Why can't I change it to Sweden? Now I can't connect to our "Family account" since I'm not "living in the same country".

Casual Listener

When creating an account Spotify desided my country should be Norway. Why can't I change it to Sweden? Now I can't connect to our "Family account" since I'm not "living in the same country".

MaryS

Roadie

345 Views

3 replies

0 likes

• 345 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

[Home Address] Never requested - Family Subscription

Hello, I have almost one year with spotify premium and never requested my home address at begining, now this month all my famlily group where downgraded to free. Why??? They are sending our address and Spotify says that they can not verify address? H...

Casual Listener

Hello,   I have almost one year with spotify premium and never requested my home address at begining, now this month all my famlily group where downgraded to free. Why??? They are sending our ...

Maxim

Spotify Star

815 Views

3 replies

0 likes

• 815 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Checking address

How can I check what address I put down for Spotify Family, because when I try add other accounts that live in the same address it says it can't verify. I want to get this done asap, because it's just an inconvenience.

Visitor

How can I check what address I put down for Spotify Family, because when I try add other accounts that live in the same address it says it can't verify. I want to get this done asap, because it's j...

Tom

Community Legend

979 Views

3 replies

0 likes

• 979 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Discount Family Subscriptions!

Hey,if I want to change from spotify premium to family, do I just book the new account (family) and it will automatically delete the old profile or do I have to do that manually in advance?Thank you for your advice!Lisa

Newbie

Hey, if I want to change from spotify premium to family, do I just book the new account (family) and it will automatically delete the old profile or do I have to do that manually in advance? T...

Tom

Community Legend

317 Views

1 replies

0 likes

• 317 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Me quitar premium por no comprovar mi domicilio.

Tengo el plan familiar y vivo con todos los integrantes de mi familia con premium, resulta que me llega un mail que dice que verifique mi codigo postal, lo hago y me dicen q no pueden verificarme, me quitan premium y aqui estoyalguien puede ayudarme?...

Newbie

Tengo el plan familiar y vivo con todos los integrantes de mi familia con premium, resulta que me llega un mail que dice que verifique mi codigo postal, lo hago y me dicen q no pueden verificarme, me...

Alejandro_C

Spotify Legend

616 Views

2 replies

0 likes

• 616 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Direccion de Plan Familiar

Adquiri el plan familiar, al momento de invitar a mis familiares me preguntan peor la direccion del plan. ¿Como puedo ver la direccion de plan familiar que tengo?

Newbie

Adquiri el plan familiar, al momento de invitar a mis familiares me preguntan peor la direccion del plan. ¿Como puedo ver la direccion de plan familiar que tengo?

lveana

Casual Listener

477 Views

6 replies

0 likes

• 477 Views
  • 6 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution no puedo validar cuenta plan familiar por la no tener la misma dirección que cuenta principal

no puedo validar cuenta plan familiar por la no tener la misma dirección que cuenta principal y usando el mismo codigo postal con la cual se creo la cuenta principal.

Newbie

no puedo validar cuenta plan familiar por la no tener la misma dirección que cuenta principal y usando el mismo codigo postal con la cual se creo la cuenta principal.  

fannyfannyo

Regular

506 Views

2 replies

0 likes

• 506 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Solved!! Plan Familiar Premium Anual

Cuando estara disponible la opcion para Plan Familiar Premium Anual, es molesto estar pagando mes por mes.

Newbie

Cuando estara disponible la opcion para Plan Familiar Premium Anual, es molesto estar pagando mes por mes.

MattSuda

Spotify Star

2065 Views

1 replies

0 likes

Plan Familiar Premium Anual
  • 2065 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Aus Spotify Family rausgeschmissen! Keine Verifizierungsnachricht!

Sehr geehrtes Spotify-Team,ich verwende seit geraumer Zeit Spotify über Facebook und war immer recht zufrieden.Als wir nun Spotify-Premium eingerichtet haben, kam es allerdings zu Komplikationen.Die Einladenachricht kam zwar an und ich konnte Spotify...

Newbie

...omplikationen. Die Einladenachricht kam zwar an und ich konnte Spotify Family ca. 2 Wochen lang benutzen. Doch dann wurde ich aus dem Spotify Family-Paket automatisch aussortiert. Anscheinend haben alle eine V...

floho1969

Newbie

8658 Views

3 replies

1 likes

• 8658 Views
  • 3 replies
  • 1 likes

Re: Post of the Week: Problems to join family plan

Estou desgostoso com o serviço da spotify. Contratei o plano família, pago em dia e vocês removeram todos os membros da minha família, inclusive minha esposa Annekal****@*****.com, minha irmã luciana****@*******.com e minha filha beatrizc****@*****.c...

Newbie

Estou desgostoso com o serviço da spotify. Contratei o plano família, pago em dia e vocês removeram todos os membros da minha família, inclusive minha esposa Annekal****@*****.com, minha irmã luciana...

283 Views

0 replies

0 likes

• 283 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Solved!! Re: Premium account for groups

But what if the 'home adress' is the company adress? The adress where the 'family' spends its time 40hrs a week..

Casual Listener

But what if the 'home adress' is the company adress? The adress where the 'family' spends its time 40hrs a week..

BramKruijt

Casual Listener

1351 Views

5 replies

0 likes

• 1351 Views
  • 5 replies
  • 0 likes

Re: Double Charged

Hello!Thank you to read my message!I use facebook account is : ************@Gmail.comI dont get e-mail receipt, because sheerID is check my school, and I think thats why not changed may spotfy to premium, but I got sms from my bank.I attached this me...

Newbie

Hello! Thank you to read my message! I use facebook account is : ************@Gmail.com I dont get e-mail receipt, because sheerID is check my school, and I think thats why not changed m...

MattSuda

Spotify Star

568 Views

2 replies

0 likes

• 568 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Dados de cadastro

Nao consigo ter acesso aos dados cadastrados para que eu possa passar e adicionar pessoas da minha familia

Newbie

Nao consigo ter acesso aos dados cadastrados para que eu possa passar e adicionar pessoas da minha familia

Bittencourt

Spotify Star

286 Views

1 replies

0 likes

• 286 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Fiz minha assinatura Familiar e não consigo usar

Fiz todo o procedimento, inclusive recebi um email dizendo que a cobrança no cartão rstava ok. Mais não consigo usar os benefícios. Tento logar, mais não me da beneficio nenhum. O que faço?

Newbie

Fiz todo o procedimento, inclusive recebi um email dizendo que a cobrança no cartão rstava ok. Mais não consigo usar os benefícios. Tento logar, mais não me da beneficio nenhum. O que faço?

mribeiro-br

Newbie

271 Views

1 replies

0 likes

• 271 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Problemas com plano familiar

Duas contas foram excluídas do plano familiar. Ao reenviar o convite, é informado que o endereço é diferente apesar de ser o mesmo.Como solucionar?

Newbie

Duas contas foram excluídas do plano familiar. Ao reenviar o convite, é informado que o endereço é diferente apesar de ser o mesmo. Como solucionar?

223 Views

0 replies

0 likes

• 223 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Do I get charged 14.99 Canadian?

Hi,Recently my Visa charged me an FX of 0.22. Do you charge my card in CAD currency or another currency?Please advise,Thank you

Newbie

Hi, Recently my Visa charged me an FX of 0.22. Do you charge my card in CAD currency or another currency? Please advise, Thank you

MattSuda

Spotify Star

293 Views

1 replies

0 likes

• 293 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

migração de plano individual para familiar.

Se eu fizer uma conta familiar a conta individual que tenho é automaticamente cancelada, ou preciso primeiro cancelar a conta atual para, em seguida, fazer o plano familiar?

Newbie

Se eu fizer uma conta familiar a conta individual que tenho é automaticamente cancelada, ou preciso primeiro cancelar a conta atual para, em seguida, fazer o plano familiar?  

Santista169

Newbie

1276 Views

1 replies

0 likes

• 1276 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution plan familiar premiun

Tenia la suscripcion de plan familiar premium pero de la nada este se cancelo y no hayo la forma de solucionar este problema y ahora me quede con spotify gratis

Newbie

Tenia la suscripcion de plan familiar premium pero de la nada este se cancelo y no hayo la forma de solucionar este problema y ahora me quede con spotify gratis 

Alejandro_C

Spotify Legend

292 Views

1 replies

0 likes

• 292 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Contas excluídas

Seguinte, tenho uma conta familia, e hoje recebi email de que se o pessoal aqui de casa não colocasse o endereço eles seriam excluidos da conta, então falei para eles entrarem e colocarem o endereço da nossa casa, porem eles colocam o endereço e da q...

Casual Listener

Seguinte, tenho uma conta familia, e hoje recebi email de que se o pessoal aqui de casa não colocasse o endereço eles seriam excluidos da conta, então falei para eles entrarem e colocarem o endereço ...

paulafatec

Newbie

279 Views

1 replies

0 likes

• 279 Views
  • 1 replies
  • 0 likes