Universität lässt sich bei Verifizierung nicht auswählen

Reply

Universität lässt sich bei Verifizierung nicht auswählen

Jonas896
Visitor

Ich wollte mich für den Premium Students Tarif anmelden. Jedoch wird bei der Verrifizierung meines Studentenstatus, in dem Feld "Name der Hochschule/Universität", meine Eingabe (Ruhr Universität Bochum) sofort gelöscht, wenn ich das Eingabefeld verlasse. Nach ein paar versuchen wurde mir nicht einmal mehr eine Auswahl möglicher Universitäten angezeigt. Ich habe die Browser Chrome und Microsoft Edge probiert und auch die App über mein Handy (Huawei p20 lite).

1 Reply

Petya
Community Legend

Hey there @Jonas896,

 

Thanks for getting in touch with us and welcome to the Community 🙂

 

If you've tried in different browsers and still experience this issue, we'd suggest you take a look here and try the additional steps mentioned there.

 

If it still doesn't work, you can click on the +VOTE button and then on Subscribe. That way, you can stay up-to-date with any relevant news about this.
 

Keep us posted! If you have questions, don't hesitate to reach out to us. 

PetyaModerator
 
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
 
SUGGESTED POSTS