Announcements
The Spotify Stars Program: Celebrating Values Week!

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Premium Family - problem att skapa nytt konto

Premium Family - problem att skapa nytt konto

Hej!

Jag har bytt från Premium till Premium till Premium Family för att slippa slåss om samma konto med min dotter. Jag har skickat ett inbjudningsmejl till henne. När vi klickar på "Acceptera inbjudan" i mejlet så kommer vi till en sida där vi antingen ska logga in på ett befintligt konto eller skapa ett nytt. Vilket alternativ är rätt?

 

Jag har försökt båda men inte fått något att fungera. Om jag försöker logga in på ett befintligt (där jag tänker mig att hennes mejladress som jag skickade inbjudan till är den som ska anges) så ska man ju skriva ett lösenord... Har provat med inbjudningskoden där men det funkar inte. Väljer jag att försöka skapa ett nytt konto så påstår sidan att alla hennes mejladresser är upptagna! 😞

 

Kan tillägga att jag har loggat ut från alla enheter medan jag försökt ovanstående.

 

Hjälp mig är ni snälla!!!

 

 

Reply
3 Replies

Hi there,

 

Thanks for coming to the Community, I hope you don't mind me replying in English.

 

I’d recommend your daughter reaching out to Spotify for more help with this. You can find some more info here on how to do this.

 

I hope this helps! 🙂

Jag har family min dotter kan inte lyssna på hela låtar, bara intron?

Hey there @Eslövmaffia,

 

Thanks for reaching out! 

 

Your daughter can try out the steps given in this article.

 

Can you tell us a bit more:

 

  1. Since when is she experiencing this?
  2. What's her Spotify version (can be found in the Spotify settings)?
  3. Her device.
  4. The OS.
  5. What steps has she tried so far.

Thanks in advance!

PetyaModerator
 
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
 

Suggested posts