Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Premium Family

Get help verifying your Premium for Family.

Start a topic

Forum Posts

Solved!! Can't Use 2 Devices Simultaneously??

Hello,I recently upgraded to Premium so I could share Spotify with my mom. But if I'm listening to mine, she can't listen to hers, and vice versa. She was at work listening to her playlist, and I was at home searching songs, but I could HEAR what SHE...

  • Casual Listener
  • JillianWilkie
  • Regular
  • 131572 Views
  • 32 replies
  • 8 likes
  • 131572 Views
  • 32 replies
  • 8 likes

Solved!! I have premium and joined our family premium but Spotify have still withdrawn money from my account?

Hi!I have hade Premium for years and my husband got Family Premium for two months ago. I was invited and joined our Family account. But now I found out that Spotify have withdrawn the premium fee from my account (autogiro in Sweden) - one month after...

  • Casual Listener
  • Hi! I have hade Premium for years and my husband got Family Premium for two months ago. I was invited and joined our Family account. But now I found out that Spotify have withdrawn the premium fee f...
  • MattSuda
  • Spotify Star
  • 708 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • Account
    Payment Problems
  • 708 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Premium for family

So we bougt a premium family pack. Eventough my borther's and father's membership has updated and they are using premium account, my membership hasnt been updated and my account seen as a free account. This is the second month of our subscribtion and...

  • Newbie
  • So we bougt a premium family pack. Eventough my borther's and father's membership has updated and they are using premium account, my membership hasnt been updated and my account seen as a free a...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 264 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 264 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Problema no plano família

Boa tarde!Eu e meu marido estamos com problema na conta família do spotify. Não consigo adiciona-lo, diz que o endereço não confere. Tô quase mandando minha certidão de casamento pra vocês pra ver se libera. Tem um tempãoooo que estamos tentando.

  • Newbie
  • Boa tarde! Eu e meu marido estamos com problema na conta família do spotify. Não consigo adiciona-lo, diz que o endereço não confere. Tô quase mandando minha certidão de casamento pra vocês pra ver ...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 260 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 260 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Não consigo entrar no plano familiar

Boa tarde, ao aceitar o convite do plano familiar, diz que eu não posso fazer parte e me encaminha pra central de ajuda. Nesse mês de abril eu estava participando do plano dos meus pais e ontem começou a aparecer propagandas, fui entender o que tinha...

  • Newbie
  • Boa tarde,    ao aceitar o convite do plano familiar, diz que eu não posso fazer parte e me encaminha pra central de ajuda. Nesse mês de abril eu estava participando do plano dos meus pai...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 246 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 246 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Anmelden nach Einladung Familienmitglied funktioniert nicht.

Habe Familienmitglied eingeladen. Anmeldung dann fehlgeschlagen.Trotz löschen und nochmal senden funktioniert noch immer nicht.Wer kann bitte helfen? Gibt es eine Hotline?

  • Newbie
  • Habe Familienmitglied eingeladen. Anmeldung dann fehlgeschlagen. Trotz löschen und nochmal senden funktioniert noch immer nicht. Wer kann bitte helfen? Gibt es eine Hotline?  
  • grasdackl
  • Newbie
  • 591 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 591 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

404 on family premium page

https://www.spotify.com/hk-en/family/gives 404.I want to join but can't. please fix.

  • Newbie
  • https://www.spotify.com/hk-en/family/ gives 404. I want to join but can't. please fix.
  • Nico
  • Community Legend
  • 228 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 228 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Spotify

Bom dia! Gostaria de saber porque meu spotify está bloqueado para o plano familiar, haja visto que já foi pago? Me ajudem por favor! Trabalho ouvindo música e preciso do meu spotify liberado! Muito obrigada!

  • Newbie
  • Bom dia! Gostaria de saber porque meu spotify está bloqueado para o plano familiar, haja visto que já foi pago?    Me ajudem por favor! Trabalho ouvindo música e preciso do meu spotify li...
  • HielFreitas
  • Casual Listener
  • 242 Views
  • 1 replies
  • 1 likes
  • 242 Views
  • 1 replies
  • 1 likes

I can't get the 7 day premium trial

I made a new email today and I'm trying to get the 7 day free trial (note I had a previous account with a different email , and when I click on 'get a free trial' it just pops up with the 30 day trial . (I don't have a credit card)

  • Newbie
  • I made a new email today and I'm trying to get the 7 day free trial (note I had a previous account with a different email , and when I click on 'get a free trial' it just pops up with the 30 day tria...
  • Maxim
  • Spotify Star
  • 233 Views
  • 1 replies
  • 1 likes
  • 233 Views
  • 1 replies
  • 1 likes

CHANGE PAYMENT METHOD FOR SPOTIFY FAMILY

I want to subscribe to family premium, but I can't pay via paypal, visa or master since I don't have one of those. Is there another way I can pay?

  • Newbie
  • I want to subscribe to family premium, but I can't pay via paypal, visa or master since I don't have one of those. Is there another way I can pay?
  • Maxim
  • Spotify Star
  • 237 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 237 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Multiple users, multiple sonos speakers

Hiya, in our home we have a number of Sonos speakers all connected to Spotify. And we are more than one person. It regularly happens that my wife is listening to Spotify on the Sonos speaker in the living room while I want to listen to Spotify on the...

  • Regular
  • ...aughter wants to listen to Spotify on the Sonos speaker in her room.   My understanding is that the family plan allows each USER to have their own stream -- but I am more interested that e...
  • Keanu_C
  • Community Legend
  • 10922 Views
  • 6 replies
  • 0 likes
  • 10922 Views
  • 6 replies
  • 0 likes

I can´t accept invitation for Premium Family

I cant accept the invitation for Premium family. I just come to my dads account page. What should we do?

  • Casual Listener
  • I cant accept the invitation for Premium family. I just come to my dads account page. What should we do?     
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 277 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 277 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Problemas no plano familiar

Bom dia, tenho um plano familiar há mais de um ano. Como moro em uma pensão há a troca das pessoas de onde moro. Fiz o registro das novas pessoas e logo apos que fiz o pagamento, deu erro e elas voltaram a ser spotify free.Os emails emails sao:*snip*...

  • Regular
  • Bom dia, tenho um plano familiar há mais de um ano. Como moro em uma pensão há a troca das pessoas de onde moro. Fiz o registro das novas pessoas e logo apos que fiz o pagamento, deu erro e elas volt...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 347 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 347 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Trocar nome de usuário

Olá!Gostaria de alterar meu nome de usuário e o e-mail do meu cadastro.Quando fiz o cadastro, usei o nome do setor do meu trabalho mas agora quero desvincular.Faço login sempre via Facebook.Não localizei onde substituir.Obrigada

  • Newbie
  • Olá! Gostaria de alterar meu nome de usuário e o e-mail do meu cadastro. Quando fiz o cadastro, usei o nome do setor do meu trabalho mas agora quero desvincular. Faço login sempre via Facebook. N...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 555 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 555 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

If I have a premium code why can't I join

I have a Family account. Spotify couldn't verify my address. My brother resent me the invite, but they woulnd't let me joing because they couldn't verify my address, even though when I click the invite and enter the address. And why make it so hard t...

  • Casual Listener
  • I have a Family account.     Spotify couldn't verify my address.  My brother resent me the invite, but they woulnd't let me joing because they couldn't verify my address, even t...
  • RossMark
  • Casual Listener
  • 312 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 312 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Fui removido do meu plano familiar sem justificativas

Fui removido ontem a noite, sem mais nem menos, do plano familia em que fazia parte. Estou tentando voltar há muito tempo e so aparece a mensagem que não posso fazer parte desse plano, sem nenhuma explicação a mais. Quero soluções reais para o meu pr...

  • Newbie
  • Fui  removido ontem a noite, sem mais nem menos, do plano familia em que fazia parte. Estou tentando voltar há muito tempo e so aparece a mensagem que não posso fazer parte desse plano, sem nenh...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 3388 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 3388 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Family members disappeared out of account

I had to update my payment cc today and all the family members in my account disappeared! Where did they go? Its a total pain in the **bleep** to put them in, do I have to go through the process again or are they stored someplace?

  • Newbie
  • I had to update my payment cc today and all the family members in my account disappeared! Where did they go? Its a total pain in the **bleep** to put them in, do I have to go through the process a...
  • Chris
  • Spotify
  • 1281 Views
  • 3 replies
  • 3 likes
  • 1281 Views
  • 3 replies
  • 3 likes

Spotify Premium for Family and Hulu

I have a Spotify family premium account (14..99/mnth) and I have a Hulu Limited Commercial Account (7.99 /mnth). I had both of these before they were packaged toghether. Despite both of them being packaged now, I am being billed for both, how do I re...

  • Casual Listener
  • I have a Spotify family premium account (14..99/mnth) and I have a Hulu Limited Commercial Account (7.99 /mnth).  I had both of these before they were packaged toghether.   Despite both o...
  • 브라이언
  • Regular
  • 1809 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 1809 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Solved!! Plan familiar

Hola. Antes tenía a algunos miembros dentro del plan familiar, pero al mes los sacó del plan porque no coincidia la dirección. Ahora intento ingresarlos de nuevo, con los mismos datos, pero no me deja, pero sí a miembros que no estuvieron incluidos e...

  • Newbie
  • Hola. Antes tenía a algunos miembros dentro del plan familiar, pero al mes los sacó del plan porque no coincidia la dirección. Ahora intento ingresarlos de nuevo, con los mismos datos, pero no me dej...
  • Laiaf
  • Casual Listener
  • 5209 Views
  • 30 replies
  • 3 likes
  • Account
    Premium
  • 5209 Views
  • 30 replies
  • 3 likes

Plano Familia

Meu irmão criou uma conta no spotify e um tempo depois adquiriu o plano familia. Mandou o convite para três membros da família, verifiquei no meu email a mensagem do convite e vi que enviaram um código de convite. Cliquei para aceitar e me mandaram p...

  • Newbie
  • Meu irmão criou uma conta no spotify e um tempo depois adquiriu o plano familia. Mandou o convite para três membros da família, verifiquei no meu email a mensagem do convite e vi que enviaram um códi...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 700 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 700 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Family membership issue

I am using spotify for years... and I ended up marrying. As I wanted to have a family account it turned out I didn't remember my account address information after all years... 6-7?? Now I couldn't achieve to get a family account for me and my wife. I...

  • Casual Listener
  • I am using spotify for years... and I ended up marrying. As I wanted to have a family account it turned out I didn't remember my account address information after all years... 6-7?? Now I couldn't a...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 410 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • Family Members
    Family Plan
  • 410 Views
  • 1 replies
  • 0 likes