Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Renovação de plano Premium para Universitários / solicitação de reembolso

Renovação de plano Premium para Universitários / solicitação de reembolso

Plan

Premium

Country

 Brazil

 

 

 Bom dia. Minha conta era Premium para Estudante, porém creio que terminou meu prazo de 12 meses, sendo cobrado o valor integral esse mês. Porém não recebi nenhum email ou aviso prévio de que estava terminando os 12 meses para que eu pudesse fazer um novo processo de verificação antes da cobrança.

Já solicitei a nova verificação. Como faço para conseguir o reembolso do valor cobrado, sendo cobrado somente o valor de estudante?

Reply
3 Replies

Plan

Premium

Country

 Brazil

 

 

 Bom dia. Minha conta era Premium para Estudante, porém creio que terminou meu prazo de 12 meses, sendo cobrado o valor integral esse mês. Porém não recebi nenhum email ou aviso prévio de que estava terminando os 12 meses para que eu pudesse fazer um novo processo de verificação antes da cobrança.

Já solicitei a nova verificação. Como faço para conseguir o reembolso do valor cobrado, sendo cobrado somente o valor de estudante?

Hey there @bernardosr96,

 

Thanks for posting and welcome to the community!

 

Since the Community's official language is English, we hope you don't mind us replying in English.

 

Keep in mind that the discount lasts 12 months at a time. We send you an email notification when your discount is about to expire. If you're having troubles finding it, we'd recommend checking your Spam/Junk folders in case the email was redirected there by mistake. It'd be also a great idea to make sure the email address your Spotify account is registered with is up to date here.

 

On another note, if you'd like a refund, we'd recommend checking our refund policy here.

 

Let us know if that helps 🙂

KaterinaModerator
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate an answer, maybe give it a Like.
Are you new to the Community? Take a moment to introduce yourself! 

Oi @bernardosr96, tudo bom?

 

Espero que a resposta acima tenha esclarecido sua dúvida!

 

Se tiver mais alguma pode me falar aqui, ok?

 

BittencourtSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Suggested posts