Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Spotify studentenkorting

Spotify studentenkorting

Hoi!

 

Momenteel heb ik spotify premium en ben ik student. Alleen zou ik het fijn vinden als ik ook gebruik kan maken van de studentenkorting. Ik heb geprobeerd mij aan te melden via de website alleen heb ik geen creditcard dus kan ik mij niet aanmelden. Ik zou het fijn vinden als jullie dit kunnen regelen voor mij. 🙂 Mijn account heet: amberkranenburg5

 

edit: Ik heb inmiddels handmatig ingediend dat ik student ben en hoop dat het zo geregeld is.

 

Groetjes,

 

Amber Kranenburg

Reply
21 Replies

Hey Amber!

Het spijt me, maar Spotify Student kan je vooralsnog alleen betalen met een creditcard. Hou de officiele kanalen in de gaten voor updates. Nogmaals excuses! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!

Fijn weekend! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi Huib!

 

Dankjewel voor je reactie!

Helaas geen studentenkorting dan 😞

Hopelijk kan dit nog aangepast worden want ik denk dat er wel veel studenten zijn die hier gebruik van willen maken ook al hebben ze geen creditcard.

 

Groetjes!

 

Amber

Hey @amberkr123!

Ja, dat is waar. Ik zal het doorgeven aan de juiste teams. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt! 🙂

 

Fijne zondag!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hallo, 

 

Ik heb hetzelfde probleem en vroeg me af of er toevallig al een oplossing is . Vind het jammer doordat ik geen creditcard heb die 5 euro in de maand misloop. Heb ook al lang premium....

 

Hoor graag van je, 

 

groetjes BL

Hey @BL94!

Helaas, ik zou het zelf ook graag zien met iDeal maar voor nu is credit card de enige optie. Ik heb alle feedback doorgegeven aan de juiste mensen. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt! 🙂

 

Fijne dag nog!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Waarom alleen voor studenten en niet ook voor scholieren of mbo'ers?

Hoi @Janny1977!

 

Daar is op het moment geen informatie over bekend, maar ook dit heb ik doorgegeven aan de teams die gaan over dit aanbod. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt! 🙂

 

Fijne dag!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Jaaaaaaaaaaa ik loop hier ook tegen aan, denk niet dat het realistisch is om van een studente te verwachten dat wij creditcards hebben (?) 

 

Is er al een oplossing voor? Ik betaal nu al 3 maanden 5,- te veel en dat tikt lekker aan voor een arme student als ik 

Hey @Annekedewit!

 

Ik begrijp het helemaal, ik zal het ook doorgeven aan de teams die erover gaan, maar ik kan niks beloven. Ik hoop zelf ook dat iDeal zal worden geïntegreerd. Je kan hier een 'vote' geven aan het idee en zo ziet Spotify hoeveel vraag ervoor is. Als er nog iets is waarmee ik je kan helpen, laat het me weten! 🙂

 

Fijne avond!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Beste Huib,

 

Heel fijn dat jullie een studentenkorting aanbieden. Ik spreek vast voor veel studenten die het niet breed hebben, zoals ik. Een extra dienst aanbieden zoals betalingen via iDeal is fijn als dat doorgevoerd kan worden. Alleen ik begrijp niet waarom er niet via Paypal betaald kan worden? Deze functie kennen jullie en gebruiken jullie al bij andere diensten (Premium). Echt onbegrijpelijk! (Welke student heeft er uberhoupt een credit card?!)

Ik hoop dat deze knop, die al bestaat, spoedig ingebouwd wordt bij de Studentenkorting Premium.

 

Met vriendelijke groet,

Mathilde

Hey @MathildeBos!

 Ik begrijp je frustratie goed, en ik zou het zelf ook graag willen zien, maar op dit moment is er niet veel dat ik kan doen. Ik geef alle feedback uit deze thread door aan de juiste teams en je kunt ook je support voor dit idee geven. Laat het me weten als er nog iets anders is.

 

Fijn weekend!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

ook hier de verbazing dat er alleen met creditcard betaald kan worden, daarnaast het gevoel van discriminatie dat ik als hardlerende mbo-er blijkbaar niet als studerende wordt erkend.....

Hallo,

Ik had ook een vraagje wat betreft de studentenkorting, want ook ik heb geen creditcard. Ik heb nu een gratis account en wil die graag upgraden naar premium. Ik heb zien staan dat je via een normaal premiumabonnement (9,99/maand) een aanvraag kan doen voor de studentenkorting. Kan ik dan wel via iDeal betalen, of kan dat dan alleen met de creditcard?

 

Groetjes Rowena

Hey @Rowena22! Welkom bij de Spotify Community!

Mijn excuses voor de latere reactie. Het is helaas niet mogelijk om te betalen met iDeal voor Spotify for Students. Ik heb je feedback doorgegeven aan de juiste teams. Laat het me weten als er nog iets anders is!

 

Fijne avond! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Beste Huib,

 

Ik ben ook een student die graag studentenkorting wilt. Hierdoor heb ik besloten de creditcard gegevens van mijn ouders te gebruiken. Echter geeft Spotify nu al een week lang een foutmelding dat het niet lukt aangezien mijn bank of kaart zijn dag niet heeft. Hoe kan Dit? Kunnen jullie dit oplossen?

Hey @Maximtromp!

 

Hmm, dat is raar. Zou je het misschien kunnen proberen in een andere browser of een incognito venster? Dat zou moeten helpen. Laat het me weten! 🙂

 

Fijne dag nog!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Beste Huib,

 

Ik heb beide opties geprobeerd, echter geeft iedere browser hezelfde aan; dat mijn kaart of bank zijn dag niet heeft. Erg raar...

 

Groetjes Maxim

Hey @Maximtromp!

Hmm, dat is zeker apart! Zou je misschien door deze stappen heen kunnen gaan? Die zouden moeten helpen. Laat me weten hoe het gaat!

 

Fijne dag nog!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi Huib,

 

Ik had besloten het even met rust te laten en het gisteren weer te proberen. Gek genoeg deed hij het toen ineens wel, dus het is gelukt. Bedankt voor je tijd en moeite!

 

Mvg, Maxim Tromp

Suggested posts