No puedo usar opción "compartir instagram stories" / I can't use option "Share Instagram Stories"

Reply
3 people liked this

No puedo usar opción "compartir instagram stories" / I can't use option "Share Instagram Stories"

Matiasbillydobi
Newbie

Hola,

No tengo activada la opción de compartir en historias de instagram a través de la aplicación de Spotify, cuya versión que tengo es la más actualizada (versión 8.4.79.630), al igual que tengo la última versión de Instagram. 

Tengo un Android versión 7.0

¿Por qué motivo podría pasar? 

---------------------------

Hello,

I have not activated the option to share in Instagram stories through the Spotify application, whose version is more updated (version 8.4.79.630), as I have the latest version of Instagram.

I have an Android version 7.0 Why might it happen?

4 Replies

Re: No puedo usar opción "compartir instagram stories" / I can't use option "Share In

Rising Star 12 Agustin6
Rising Star 12

Hey @Matiasbillydobi, welcome to our Spotify Community!!

We'd recommend reinstalling the app by following the steps at https://support.spotify.com/article/reinstallation-of-spotify/. Also, the best option would be to check if your Instagram is up to date too. 

If you're getting any error messages, a screenshot would be helpful.

cheers

Agustin6Rising Star 12
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.
Highlighted
1 person liked this

Re: No puedo usar opción "compartir instagram stories" / I can't use option "Share In

Adricorch
Regular

Hola, seguí estás indicaciones y aún sigo sin ver la opción de "Compartir en Instragram Stories", cómo puedo solucionarlo? 

Iraila1282
Casual Listener

@adricorch yo tampoco tengo la opción... has podido solucionarlo?

Adricorch
Regular

Iraila1282 ¡Hola!
No, nada... En mi caso, sigue sin funcionar. :( 

SUGGESTED POSTS