Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

KPN premium uit gezet

KPN premium uit gezet

Hallo, 

 

Begin augustus heb ik de optie KPN Spotify Premium 1500MB uit gezet omdat ik mij wil aanmelden bij het Spotify Premium family account van mijn familie. Ik kreeg in mijn KPN app de melding dat mijn Premium account per 01-09-2017 was opgezegd. 

 

Nu het 1 september is en ik mij wil aansluiten bij het familieaccount krijg ik de melding dat dit niet kan omdat ik al een account heb via KPN. 

 

- In de KPN app staat de optie uit. 

- Als ik inlog op Spotify staat er bij mijn accountoverzicht: 'Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN. Benader KPN voor vragen over je abonnement.'

- Ik heb contact opgenomen met KPN, deze zeggen dat mijn account stop is gezet en ik nu een Spotify free account heb. Zij kunnen me niet verder helpen en geven aan dat ik contact met Spotify op moet nemen. 

 

Hoe kan ik mij nu aanmelden bij het Spotify Premium Family abbonement?

 

Alvast bedankt!

 

 

 

 

 

Reply
25 Replies

Bij mij hetzelfde probleem. Dit krijg ik van Kpn als reactie, letterlijk uit de chat:

 

Dit is bijzonder Marloes, volgens ons Spotify systeem is er momenteel géén account meer waar Spotify aan gekoppeld is. Ik kan dus geen account meer vinden om los te koppelen. Wat heeft Spotify hier zelf over gezegd? Hebben ze wel de mogelijkheid om je account te ontkoppelen?
Je kunt eventueel een nieuwe account aanmaken en dan door Spotify al je afspeellijsten over laten zetten, als je huidige account op de één of andere manier nog ergens aan ons gekoppeld lijkt te zijn en dit dus niet te herstellen lijkt te zijn.

 

Lijkt me dat Spotify eens met Kpn moet brainstormen hoe dit op te lossen. Want spotify loopt zo wel kostbare centen mis met al die mensen die over willen naar spotify family en dit niet kunnen. 

Hey @Marloes586, bedankt voor je bericht!

 

Dat is apart! Hoelang geleden heb je precies je abonnement opgezegd bij KPN? Het kan tot 24 uur na je factureringsperiode duren voordat je wijziging is doorgevoerd bij Spotify. Laat het me weten! 🙂

 

Fijne avond nog!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

mijn abonnement is per 28 maart opgezegd, dus ook spotify. Maar vorige week vrijdag contact opgenomen en hebben ze het helemaal losgekoppeld. Vooralsnog zegt mijn spotify account dat het premium via kpn is.

 

Een factuur krijg ik niet meer want de opzegging is gedaan begin februari en einde contract was 28 maart

Hey @Marloes586!

 

Hmm, ik begrijp het. Ik ga even je vraag doorsturen naar de teams achter-de-schermen! Ik houd je op de hoogte.

 

Bedankt, fijne avond! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi Marloes,

 

Ik snap je frustratie heel goed. Ik heb het zelf ook meegemaakt (zie mijn posts)

Helaas kan ik je alleen vertellen te wachten. Bij mij duurde het uiteindelijk iets van 3 weken. Ook mijn abo was al afgelopen. Helaas is volgens mij geduld op dit moment de enige oplossing. Inderdaad wel echt amateuristisch van Spotify dat ze hier niet meer duidelijkheid over kunnen geven. Vooral ook, omdat veel mensen met hetzelfde probleem zitten! Er moet natuurlijk gewoon ergens een vinkje uitgezet worden, dus erg moeilijk kan het niet zijn.....

Ik hoop voor je dat het snel opgelost is! Je merkt het overigens vanzelf als je reclames gaat horen tussen de nummers door.

 

Groeten,

seerover

Hey @Marloes586, bedankt voor je geduld!

Ik heb het even met de teams achter-de-schermen besproken, en omdat je account nog in beheer is bij KPN (waarschijnlijk is deze maand vooruitbetaald bij KPN) kan je helaas alleen afwachten tot je abonnement weer Free wordt. Je kan eventueel een nieuw account maken en alles laten overzetten, als je echt nu aan het Premium for Family abonnement wilt deelnemen. Laat het me maar weten!

Bedankt en fijn weekend!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Suggested posts