Announcements
The Spotify Stars Program: Celebrating Values Week!

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Nieuwe telefoon

Nieuwe telefoon

Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon. Aan mijn abonnement is niks veranderd. Op mijn oude telefoon had ik een Premium account. Het bedrag hiervan wordt maandelijks van mijn rekening afgeschreven. Op mijn nieuwe telefoon heb ik ook de Spotify app geïnstalleerd en ben ik met mijn accountgegevens in gaan loggen. Al mijn muziek is echter weg en ook vraagt hij weer opnieuw of ik een Premium account wil. Ik heb al 2 keer opnieuw ingelogd, maar hij blijft zeggen dat ik na de Premium proefperiode een Premiumabonnement kan nemen. Als ik inlog op de site staat er dat mijn Premium abonnement 12-8-2017 afloopt. Hij kan geen facturen vinden.
Ook staat er dit:
Je Premium-abonnement wordt op 12-08-17 beëindigd en daarna heb je niet langer toegang tot offline en advertentievrije muziek. Vernieuw je abonnement om van de muziek te blijven genieten.
Betalingsgegevens
Je hebt momenteel geen betalingsprovider verbonden met je account.
BLIJF BIJ PREMIUM

Heb ik nou wel nog een Premium-abonnement of niet? Zo nee, wat moet ik nu doen, want er is laatst wel weer 9,99 euro van mijn rekening afgeschreven. Mijn gebruikersnaam is: <moderator removed username> en het e-mailadres waarmee ik geregistreerd sta is: <moderator removed email>

Alvast bedankt!

Reply
1 Reply

Hey @sheenav,

 

Glad to have you on the Community. We hope you don't mind our reply in English. No worries, we're here to help!

 

If you can't make use of the Premium features, could you have a look at this page and go through the steps? 🙂

 

Also be sure to check the following:

    • Log out and back into your account
    • The status of your subscription
    • The status of your payment
    • That your Premium subscription isn't on another account

Thanks! Let us know how you get on.

Suggested posts