Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Spotify me cobró dos veces en el mes! Sigo con cuenta Free y no me han resuelto nada!

Spotify me cobró dos veces en el mes! Sigo con cuenta Free y no me han resuelto nada!

El mes pasado me cobraron y hasta que tuve contanto con alguien de Spotify me dieron el servicio, ahora este mes ya me cobraron dos veces lo cual desconozco el motivo y no me han dado el servicio Premium... para empezar desde el primer pago debieron dármelo el segundo cobro por qué? Hablo con alguien por correo y dicen no tener mis pagos cuando ya llamé al banco y me comentaron que ambos ya fueron autorizados y procedieron en forma con Spotify... necesito solución!

Reply
1 Reply

Hey @zulamithq, welcome to the community!

 

Right now, the community is supported in English, so I hope you don't mind me replying like this 🙂

 

I suggest checking if you have multiple Spotify accounts following these steps. You could've upgraded two different accounts which is why you see the two payments.

 

If you only have one Spotify account with your information, make sure no one else has access to your card details, or check if you're paying for a family member or friend's account.

 

Keep me posted.



“Music acts like a magic key, to which the most tightly closed heart opens.”
― Maria Augusta von Trapp

Suggested posts