Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Studentenkorting met IDeal

Studentenkorting met IDeal

Hallo,

 

Is er een mogelijkheid dat ik de studentenkorting met IDeal kan betalen? 
Een beetje vreemd dat dit alleen met de creditcard kan... Studenten hebben vaak geen creditcard. Misschien kan ik eerst een normaal abbonement afsluiten en dan overstappen?

 

Groetjes

Reply
9 Replies

Hey @Martijn1993! Welkom bij de Spotify Community!

Helaas is het niet mogelijk om met iDeal te betalen voor Spotify for Students op die moment. Je kan betalen met VISA of Mastercard. Ik heb je feedback doorgegeven aan de juiste teams. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt! 🙂

 

Fijne avond! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hallo!

 

Is dit binnenkort wel mogelijk?

Ik vind het namelijk een beetje raar dat de het family pakket wel gewoon met ideal kunt betalen maar het studenten pakket niet....

Ik heb geen credit card en mijn ouders willen hun credit card ook niet op deze manier gebruiken...

 

Groetjes,

Marloes Janssen

Hey @marloesjanssenx! Bedankt voor je post!

 

Helaas heb ik daar geen informatie over. Ik zal je feedback doorgeven aan de juiste teams. Houd de officiele kanalen in de gaten voor updates hierover. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt! 🙂

Fijne avond!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Het is nog steeds niet mogelijk om met IDeal te betalen. Waarom duurt het zo lang?

Het slaat echt helemaal nergens op dat je (voor zo ver ik weet) alleen bij het studentenpakket perse met creditcard moet betalen. Ik en alle andere studenten die ik ken hebben geen creditcard. Fix dit!

Net als iedereen hier heb ik geen creditcard en zou ik toch graag met ideal willen betalen.

Dit gaat niet en hierdoor overweeg ik om premium te annuleren.

Los dit op, jullie lopen hierdoor klanten mis.

Of op zijn minst de andere methodes die bij andere abonnementen ook beschikbaar zijn, zoals paypal.

Mar waarschijnlijk is het alleen om een lage vanaf prijs te kunnen adverteren, en hopen ze dat zo min mogelijk mensen ook deze goedkope abonnementen daadwerkelijk nemen.

Apple Music biedt wel een 5 euro studentenabbonement aan, waar je gewoon met iTunes credit of paypal kan betalen, ik ga maar overstappen op Apple Music.

Slechte reclame Spotify..

Zet je een leuke actie op voor studenten kan merendeel vervolgens geen gebruik maken ervan. Goeie tacktiek.. Want het is verschrikkelijk moeilijk om te zorgen dat het wel kan. NOT! 

Suggested posts